Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door BelleFae
#3069805
K&D schreef: Ow...cute to the max.  :smitten:
Is Sally het hondje wat een tijd geleden helemaal open lag aan haar zij toen jullie op vakantie waren?
Ja, dat is Sally. Die is niet in dit filmpje te zien. Zij is van mijn ouders en woont daar dus.  :biggrin2:
#3077359
Mijn 2 schatjes zijn ook zo eigenwijs maar leren ook snel. En ik herken het zeker dat ze af en toe bananen in hun oren hebben of net doen of ze het niet horen. En mijn kater likt mijn reutje ook zo. Al kennen die 2 van mij nog niet zoveel trucjes. Ze kunnen zit, af, geef me er 10 (beide pootjes op mijn hand), poot (linkerpoot geven) en die (rechterpoot geven)
Gebruikersavatar
Door Dwarreltje
#3078142
BelleFae schreef: Ik zeg doen.  ;D Weet alleen niet of een terriër altijd de perfecte combi is voor een chihuahua. :P De Cairn Terriërs van de buren bij m'n ouders willen regelmatig door de schutting heen breken om onze hondjes op te peuzelen. Terriërs lusten chihuahua's, blijkbaar  ;D De hond die Sally half opgegeten had was ook een terriër kruising (wel met Mechelse herder :P ). Haha nee gekheid. Dat is natuurlijk mijn angst voor die 3 honden :P
Lijkt me niet slim om toch weer een vierde hondje te nemen... Ben alleen, werk, dus ben blij dat mijn hondjes niet alleen zijn als ik weg moet. Maar vier hondjes was eigenlijk teveel van het goede voor mij. Nu mijn grote liefde Dwarreltje er niet meer is, houd ik het bij de drie overige terriërs van 13, 10 en 3 jaar. Misschien als de oudste twee zijn weggevallen er nog een kameraadje voor de jongste bij komt, maar tot die tijd houd ik het hierbij. Ook financieel gezien hakt het er flink in met medicijnen en da-bezoeken...
Gebruikersavatar
Door Dian
#3078480
BelleFae schreef: Ik zeg doen.  ;D Weet alleen niet of een terriër altijd de perfecte combi is voor een chihuahua. :P De Cairn Terriërs van de buren bij m'n ouders willen regelmatig door de schutting heen breken om onze hondjes op te peuzelen. Terriërs lusten chihuahua's, blijkbaar  ;D De hond die Sally half opgegeten had was ook een terriër kruising (wel met Mechelse herder :P ). Haha nee gekheid. Dat is natuurlijk mijn angst voor die 3 honden :P
Hier kregen ze een Chi in de buurt en dat ging prima met Rakker en Laddy. Eerst had ik alleen Rakker, heeft bijna een jaar geduurd voor de Chi er naar toe durfde (was zelfs niet eens enig hond, broerlief was een Berner van Rakkers leeftijd). Toen ik later Laddy er bij kreeg ging dat gelijk goed. Toch 2 terriërs :biggrin2:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door