Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door kiara
#3026621
Super super knap hoor en hou vol
Klein tipje heb ik is gelezen, koop zo nu en dan is bv na 1 maand stoppen van het geld wat je eigenlijk apart moet leggen , waar je normaal je sigaretten van koopt een soort beloninkje voor jezelf  ;)
Door Lizzy
#3026628
Ik heb een (2de hands hoor) auto cash gekocht van het geld dat ik heb opgespaard 8). En dat was echt stik leuk! Die man vroeg "wilt u een lening afsluiten?" en ik zei "nee, ik betaal cash", helemaal trots. Ik had de Silk Quit meter op mijn PC gezet dus ik kon elke dag zien hoeveel ik niet had gerookt en wel had bezuinigd.
Door Lizzy
#3026640
Ik was een zeer gelukkige en tevreden roker. Ik was dol op mijn sigaretje. En ik zag mijzelf nooit stoppen. Nooit. En dan kan er toch ineens een dag komen dat je wel stopt. En weet je wat? Het beste dat ik ooit voor mezelf heb kunnen doen! 11 jaar geleden gestopt. Het is best een investering want ik vond het niet alleen maar leuk en makkelijk, stoppen met roken. Maar het was de moeite meeeeeer dan waard!
Door renate1985
#3026649
Goed bezig! Wij gaan in onze vakantie stoppen met roken. En als alles meezit zijn we dan 2 weken gestopt als we weer moeten werken  :biggrin2:
We hebben nu een doel om te stoppen dus dat zal het denk ik wel wat makkelijker gaan maken.
Gebruikersavatar
Door Radja
#3027125
Lizzy schreef: Ik was een zeer gelukkige en tevreden roker. Ik was dol op mijn sigaretje. En ik zag mijzelf nooit stoppen. Nooit. En dan kan er toch ineens een dag komen dat je wel stopt. En weet je wat? Het beste dat ik ooit voor mezelf heb kunnen doen! 11 jaar geleden gestopt. Het is best een investering want ik vond het niet alleen maar leuk en makkelijk, stoppen met roken. Maar het was de moeite meeeeeer dan waard!
Had ook nooit verwacht dat ik ooit zou gaan stoppen!!  Maar ik vond het de laatste tijd echt vies en ik bleef gewoon dom doorgaan met roken!
Wat ik wel mis,is het draaien van het shaggie en buiten zitten! Het roken mis ik (nog)niet en dat mag zo blijven!

Voor een ieder die wil gaan stoppen,ook jullie gaat het lukken!
Gebruikersavatar
Door Angelique
#3027248
Nadia schreef: Ik ben een kast aan het verven die uit een rokers huis komt. Getverdemme wat een ranzige zooi was dat!
Oww, dat blijf je ruiken  :-X  Ik heb ooit boeken overgenomen uit een rookhuis en ik ben ze nooit kwijt, kan ruim 10 jaar na overname nog steeds op de lucht afgaan  :-X
Gebruikersavatar
Door Sher
#3027815
Houd vooral vol!
Mijn vader is het pas gelukt om te stoppen, toen hij zo dement was dat hij niet meer wist dat hij rookte. De dementie was mogelijk een resultaat van het roken.
Helaas was het voor mijn vader te laat en is hij aan longkanker overleden.
Echt, roken is afschuwelijk!
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door