Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door millyckk
#3030192
Nynke schreef: :D :D :D  Als ik dan toch erwtensoep kook, moet het meteen genoeg zijn voor een flink aantal keren eten  :P :P
Ben ik hartgrondig met je eens: hier liggen  ook 15  2 persoonsporties gezellig naast elkaar te koukleumen :p
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3030240
Vandaag druk en gezellig dagje. Sprei ophalen bij mams, lunchen bij mijn oom en tante, verjaardag bij broer en schoonzus. Even afgestemd hoe en wat qua cadeautjes voor sinterklaas en prompt hadden we ook allemaal plannen voor de kerst. Ik mag aan de kokerij voor een kerstdiner!

Natuurlijk ook lekker met Jeppe geknuffeld en ik had voor hem wat barfhapjes meegenomen. Eerst mocht dat niet van mijn moeder, omdat ie er het hele huis mee door sjouwt. Maar nu geeft ze het op het balkon en mag het weer. Oscar snuffelde natuurlijk argwanend mijn kleren, maar het lekkere luchtje van een boxer-dame maakte veel goed  ;D
Door Tanna
#3030252
Lekker gewandeld in Dwingeloo, met een hond die helemaal dolblij en extra druk is met dit weer, dat ze ruim 11 is is niet te merken.
Boodschappen gedaan bij AH in Dwingeloo en ik schrok een beetje van de rekening, biologische boodschappen kosten altijd meer natuurlijk, dat week ik na al die jaren wel. Maar toen ik thuis op de bon keek bleek dat ik voor 5 biologische bananen 10,50 had betaald...........ruim 5 kilo bananen had ik gekocht volgens AH! Lekker handig dat alles aan de kassa wordt gewogen, zeker als de cassière dan lekker meeleunt..........  >:(
Door TMG1961
#3030278
@Tanna..dat waren dan dure banaantjes. Fijn als je zo'n meeleunende caissière hebt. Ik kijk de kassabon altijd direct in de winkel na, heb al te vaak meegemaakt dat het niet klopte. Ik kijk ook altijd eerst het wisselgeld na voordat ik bij de kassa wegloop, ook dat klopt niet altijd.

Ik heb me een partij jeuk tussen m'n schouderbladen sinds afgelopen donderdagavond, niet normaal meer. En nee, wassen helpt niet, al geprobeerd  :biggrin2:
Is nu zo erg dat ik m'n rug al helemaal open heb liggen van het schuren tegen de muur  :( 
#3030457
Op bezoek geweest bij Jip. Hj was weer erg blij om mij te zien. Gek joch.
In de praktijk ligt ook een pup. Die gilt werkelijk alles bij elkaar. Het geluid gaat echt door merg en been. Zo ontzettend zielig.
#3030565
Net een flinke boswandeling gemaakt, over de berg achter ons huis. Onderweg even gestopt bij de MacDodeeland; ik weet nu waar Max de vorige keer uithing, twee weken geleden, toen ik hem een uur kwijt was. :-X Ik had inmiddels van de buum gehoord dat daar ergens een dode eland lag, dus ditmaal Max op tijd bij me geroepen en weer vrij gegeven. Toen hoefde ik hem alleen nog maar 50 meter het struikgewas in te volgen om de eland te vinden. :biggrin2: Die was erg dood, maar de honden vonden dat er toch nog eetbare delen aan zaten, dus ik heb ze even laten knabbelen. Ze liggen nu alle drie in diepe slaap verzonken, en Max laat af en toe een ontzettende stinkwind. :-X Zelf zit ik aan de glögg en pepparkakor. Life is lekker. :D
Gebruikersavatar
Door kira
#3030600
Ik krijg een echte winterdepressie met dit weer. Zo weinig daglicht, en als het donker wordt wil ik naar bed. Kleine beer liep vandaag gelukkig stukken beter (ik stond gisteren op het punt een afspraak te maken voor foto's en vreesde dat ik zo nog een hond op de ok had liggen). Foppe is wat boos, ik had per ongeluk zijn stok in het water gegooid. Hij weet zeker dat hij nu griep krijgt, want oh wat was dat water koud, het was erin, heel snel zwemmen, eruit, rollen door het riet en heel boos kijken. Oppas geregeld voor morgen en overmorgen voor Bronny. Rest van de week kunnen we zelf opvangen en ik ga ervan uit dat de wond na volgend weekend wel zo ver dicht is dat ze het niet meer open kan likken. Ze likt eigenlijk niet en als ze al haar kop dit kant uitdoet is een enkel Nee voldoende.
Door eelke
#3030625
Gisterenavond was een geslaagde proeverij. Hondjes mee naar boven, en Gijs om half 9 even verteld dat het nog geen tijd was, daarna tot half 11 uitgeslapen. Ontbeten, honden ingeladen, aanhanger gehaald, hout opgehaald, hout en aanhanger terug gebracht, mag nog ff erop blijven liggen want moet allemaal gezaagd worden. Honden uitgelaten, thuisafgezet, en boodschappen gedaan. En nu ben ik moe.

Even op de bank, wat eten, daarna nog even bij mijn zusje langs want mijn opa en oma zijn er, en hopelijk daarna nog wel een klein stukje avond over om te relaxen.
#3030628
eelke schreef: Gisterenavond was een geslaagde proeverij. Hondjes mee naar boven, en Gijs om half 9 even verteld dat het nog geen tijd was, daarna tot half 11 uitgeslapen. Ontbeten, honden ingeladen, aanhanger gehaald, hout opgehaald, hout en aanhanger terug gebracht, mag nog ff erop blijven liggen want moet allemaal gezaagd worden. Honden uitgelaten, thuisafgezet, en boodschappen gedaan. En nu ben ik moe.

Even op de bank, wat eten, daarna nog even bij mijn zusje langs want mijn opa en oma zijn er, en hopelijk daarna nog wel een klein stukje avond over om te relaxen.
Heb je nu al gratis hout dan? Dat stookt volgens mij lekkerder dan betaald :biggrin2:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door