Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Cathelijn
#3022223
Weekendje met het orkest weggeweest. Vrijdag een try-out in de buurt en gisterenochtend naar Weiterstadt bij Frankfurt gereden om een ander orkest te ontmoeten en samen een concert te geven. Daarna nog samen gegeten. 
In een hostel met 8 man op een kleine kamer gelegen dus niet veel gslapen. Vanmorgen een mis opgeluisterd,  nog even geluncht met het andere orkest en toen weer naar huis.
Een erg geslaagd weekend met veel muziek maar het is ook wel weer erg lekker om nu weer met Ilan op de bank te liggen!
Gebruikersavatar
Door Sonja
#3022256
M'n autootje begon een wat al te sportief geluid te maken, oftewel: de uitlaat is lek. Dus afgelopen vrijdag een afspraak gemaakt voor morgen. Maar aangezien ik dat ding zelden was of uitzuig, was het nu een soort haarbal op wielen. Vanochtend dus maar eerst even langs de carwash gegaan om wat vogelpoep te verwijderen en het interieur te ontdoen van zand en hondenhaar.
Daarna naar de sportschool geronkt om daar een uurtje te stoeien met gewichten. Vervolgens met VL naar Helvoirt geweest waar we 2 jonge pianotalentjes fantastisch hebben horen spelen. Daarna mijn autootje vast afgeleverd, zodat ik met VL mee terug kon rijden. Davidje opgehaald die op Oma had gepast. Nog even een boodschapje gedaan en me wat huishoudelijk bezig gehouden. Lekker visje gebakken en opgegeten. Gezondigd met thee en een tompouce. Zo nog even een afwasje en wasje wegwerken, de vuilcontainer vullen, een uitlaatrondje doen en Davidje invetten. Proberen niet al te laat in bed te belanden, want ik heb morgen vroege dienst......
Door millyckk
#3022268
Sonja schreef: M'n autootje begon een wat al te sportief geluid te maken, oftewel: de uitlaat is lek. Dus afgelopen vrijdag een afspraak gemaakt voor morgen. Maar aangezien ik dat ding zelden was of uitzuig, was het nu een soort haarbal op wielen. Vanochtend dus maar eerst even langs de carwash gegaan om wat vogelpoep te verwijderen en het interieur te ontdoen van zand en hondenhaar.
Daarna naar de sportschool geronkt om daar een uurtje te stoeien met gewichten. Vervolgens met VL naar Helvoirt geweest waar we 2 jonge pianotalentjes fantastisch hebben horen spelen. Daarna mijn autootje vast afgeleverd, zodat ik met VL mee terug kon rijden. Davidje opgehaald die op Oma had gepast. Nog even een boodschapje gedaan en me wat huishoudelijk bezig gehouden. Lekker visje gebakken en opgegeten. Gezondigd met thee en een tompouce. Zo nog even een afwasje en wasje wegwerken, de vuilcontainer vullen, een uitlaatrondje doen en Davidje invetten. Proberen niet al te laat in bed te belanden, want ik heb morgen vroege dienst......
:biggrin2:
Klinkt als een welbesteed weekend!
Gebruikersavatar
Door Sonja
#3022273
*milyck* schreef: :biggrin2:
Klinkt als een welbesteed weekend!
Davidje heeft ook een slabbetje met de tekst Ik pas op mijn oma, dus zo noemen we het ook altijd. In ieder geval zijn zowel oma als kleinzoon altijd behoorlijk uitgeput na zo'n oppassessie.  :biggrin2:
Door Mowgli
#3022277
Sonja schreef: Davidje heeft ook een slabbetje met de tekst Ik pas op mijn oma, dus zo noemen we het ook altijd. In ieder geval zijn zowel oma als kleinzoon altijd behoorlijk uitgeput na zo'n oppassessie.  :biggrin2:
+1
Datzelfde als mijn ouders op mijn neefje oppassen. Ze zijn allemaal uitgeteld, maar intens gelukkig :)
Gebruikersavatar
Door WillyP
#3022281
Els&Flow schreef: Het is zo heerlijk als een hond kan en mag doen waar hij voor gemaakt is.  O0 O0 Mijn Max liep ook mee in de praktijkjacht en ooit hoop ik dat Flow ook dat niveau kan gaan halen, maar dat vergt nog heel veel training. Ze is nog jong zat.
Dat is zeker heerlijk, voor zowel hond als baas  ;)

Inderdaad veel training. Charlie is nu 3 jaar bij ons en is zoveel veranderd en vooruit gegaan in de tijd, maar wel stap voor stap. En nu is ze dus zover dat ze net als Baiko op uitnodigingen mee mag op jacht.
Gebruikersavatar
Door WillyP
#3022283
Vandaag heerlijk met mijn 'nieuwe' autootje naar het werk gereden.

Vanmiddag kinderverjaardag gevierd van mijn neefje die 4 jaar wordt. Gezellig hoor, met de buurkinderen van hun. Maar die volumeknopjes konden de ouders volgens mij niet vinden. Tjonge mijn oren tuuteren er nog van. Wat kunnen 7 kinderen onder de 7 jaar en een baby van bijna een jaar veel lawaai maken. Schijnt dat dat daar heel normaal is....  :mbounce:
Het was gezellig daar niet van, maar ik geloof dat ik iets anders gewend ben, ook al heb ik ook twee dochters die jonger dan zeven zijn geweest  ;)
Door eelke
#3022436
Vrij vandaag!!  :D

Hopelijk blijft het droog want ik wil buiten kachelhout gaan zagen. Want volgende week woensdag komt ie!
Net binnen al een beetje gestofzuigd en opgeruimd, en ontbeten. Nu de rest nog... het loopt hier een beetje achter in het huishouden, door een of andere vermoeiende beer die veeeeeeeeeel naar het bos moest (waardoor ook nog eens veeeeeeeeel meer rommel in huis) en een drukke werkweek.

Michel, Ronald, mijn telefoon doet moeilijk. (ik denk door de douche, maar ervoor was ie ook al trager) is het een idee om al m'n foto's en telefoonnummers op het sd kaartje te zetten, en m dan terug naar fabrieksinstellingen te doen? Zou ie daar beter van worden?
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door