Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door eelke
#3018140
Angelique schreef: Kolere, wat een geluidje  :-\
Dit is de zachte versie met zijn kop laag. Hij heeft ook de versie van plat op je kont zitten en dan met je kop in z'n nek...


En dat maakt het ook gewoon zo ruk. Dit kan gewoon echt niet. En ik moet ook gewoon werken enzo van de week. Maar mijn buren worden gek lijkt mij. En terecht.
Door Martine-Tom
#3018141
Misschien is chemische castratie ook iets om te overdenken?
Ben er totaal niet in thuis, maar als je een chip in laat brengen (dat zijn toch chips?) kan je die mss ook weg laten halen als het fout valt bij hem...
Door eelke
#3018143
Martine-Tom schreef: Misschien is chemische castratie ook iets om te overdenken?
Ben er totaal niet in thuis, maar als je een chip in laat brengen (dat zijn toch chips?) kan je die mss ook weg laten halen als het fout valt bij hem...
Dat zou de optie zijn voor na de GT inderdaad.

De dierenarts had het ook nog over een injectie. Maar die zou ook pas na een paar dagen werken, en we dachten dat het dan wel over zou zijn zeg maar.
Martine-Tom schreef: Doet ie het alleen maar thuis of buiten/op visite ook?
Huilen alleen thuis. Buiten tijdens het lopen is hij onrustig en piept hij soms zachtjes. Op visite zijn we niet geweest deze week.
Gebruikersavatar
Door Angelique
#3018144
Martine-Tom schreef: Misschien is chemische castratie ook iets om te overdenken?
Ben er totaal niet in thuis, maar als je een chip in laat brengen (dat zijn toch chips?) kan je die mss ook weg laten halen als het fout valt bij hem...
Nee, dat zijn implantaten. Die lossen langzaam op. Eruit halen gaat dus niet lukken.


Vanwege de rare tijdstippen twijfel ik zeer aan "verliefdheid". Maarja, wat dan wel, ook geen idee  :-\
Door Martine-Tom
#3018145
Angelique schreef: Nee, dat zijn implantaten. Die lossen langzaam op. Eruit halen gaat dus niet lukken.


Vanwege de rare tijdstippen twijfel ik zeer aan "verliefdheid". Maarja, wat dan wel, ook geen idee  :-\
Ah dat wist ik dus niet...nee dat is dan niet zo handig als ik dacht...
Door eelke
#3018147
Gijs houdt ons wel vaker wakker 'snachts. Hij sliep pas met 7 maanden een nacht door, en kon als pup echt brullen. Nu volwassen klonk dat altijd meer als een hees blafje. Heel anders als wat hij nu doet, dit heb ik hem nog nooit horen doen.
Door eelke
#3018149
Martine-Tom schreef: Zijn zijn ogen wel eens getjekt?
Ook een goede! Nee, maar gaat op het lijstje. Al heb ik niet het idee dat hij slecht ziet, hij loopt nergens tegenaan ofzo.
Door Martine-Tom
#3018151
eelke schreef: Ook een goede! Nee, maar gaat op het lijstje. Al heb ik niet het idee dat hij slecht ziet, hij loopt nergens tegenaan ofzo.
Nee maar dat hoeft ook niet persee, niet dat ik nu beweer dat ie blind is hoor, onze eerste hond werd "gewoon"  blind door ouderdom maar wist fijlloos zijn weg te vinden, zeker op het moment dat ie nog niet helemaal zijn zicht kwijt was. Maar die kon wel in paniek raken als we ik als kind dan ineens wegrende want dan was ik uit zijn gezichtsveld, vandaar dat ik er aan moest denken  ;)
Door eelke
#3018153
koekje schreef: Ik heb het filmpje net bekeken met geluid aan: oei  :-X
En hij heeft geen pijn of misselijk?
Dat is waarom ik naar de dierenarts ben gegaan woensdag. Maar ik kan echt geen pijn bespeuren. Hij is kneiterdruk, loopt helemaal niet mank, wil spelen, komt soepel overeind.
Enige wat ik me kan bedenken wat pijn betreft is iets in zijn kop.  :-\
Martine-Tom schreef: Nee maar dat hoeft ook niet persee, niet dat ik nu beweer dat ie blind is hoor, onze eerste hond werd "gewoon"  blind door ouderdom maar wist fijlloos zijn weg te vinden, zeker op het moment dat ie nog niet helemaal zijn zicht kwijt was. Maar die kon wel in paniek raken als we ik als kind dan ineens wegrende want dan was ik uit zijn gezichtsveld, vandaar dat ik er aan moest denken  ;)
Alleen maar fijn hoor! Ik maak graag een lijstje zodat ik dingen af kan strepen :)

Echt paniek kan ik het nu niet noemen eigenlijk. Eerder onrust. Heen en week sjokken, reageren op elk geluid, maar bv ook mijn vriend zowat omver lopen als hij opstaat om ze uit te laten, gewoon van hyperigheid. Spring spring.
lightning schreef: Misschien gemist of zo, maar hoe oud is hij? Misschien een vorm van dementie?
Staat hier denk ik niet nee. Hij wordt 4 in januari.
Door **Jolanda**
#3018155
Oef, dat is een lastige situatie.
Of hij pijn heeft (in zijn hoofd) kun je testen door bij de DA een paar pijnstillers te halen en die een paar dagen te geven. Als hij in die paar dagen niet jankt en na het stoppen van de pijnstillers wel weer, dan weet je dat ie echt pijn had.
Merk je geen verschil dan is het geen pijn in ieder geval.
Nadeel is dat je niet alles tegelijkertijd kunt doen want zo weet je niet welk middeltje nu werkt en welke niet.

Moeilijk dit hoor. Het lijkt op het filmpje wel alsof hij niet lekker in zijn vel zit. Maar als hij gewoon speelt enz, dan is dat ook weer niet logisch.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door