Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door inge58
#2999298
Ik heb een interne kachel,die springt te pas en te onpas aan terwijl ik daar helemaal niet op zit te wachten.
Bij voorkeur s'nachts ,en ik maar zweten......ik heb de uitknop nog niet kunnen vinden.  :-\
Door Gea1510
#2999369
inge58 schreef: Ik heb een interne kachel,die springt te pas en te onpas aan terwijl ik daar helemaal niet op zit te wachten.
Bij voorkeur s'nachts ,en ik maar zweten......ik heb de uitknop nog niet kunnen vinden.  :-\
Heel herkenbaar  :D
Door sella
#2999372
Ik zit met dikke trui en beenwarmers en een plaid over mij heen en de deur staat open. De kachel gaat aan als het onder de 5 graden komt.
Dat stellen we weer in als het echt koud wordt.
dit gezegd hebbende, is hij iets van 2 weken geleden wel een ochtend aangeweest omdat ik het zo koud had dat ik met al die extra lagen niet kon ophouden met rillen van de kou.
Door Mowgli
#2999378
inge58 schreef: Ik heb een interne kachel,die springt te pas en te onpas aan terwijl ik daar helemaal niet op zit te wachten.
Bij voorkeur s'nachts ,en ik maar zweten......ik heb de uitknop nog niet kunnen vinden.  :-\
Stekker eruit trekken en er pas weer in als het nodig wordt de verwarming aan te zetten?
Gebruikersavatar
Door Inge en Bono
#2999383
Mowgli schreef: Stekker eruit trekken en er pas weer in als het nodig wordt de verwarming aan te zetten?
Sleutelwoord in deze is, denk ik, ''interne''  ;D 
Door sella
#2999394
Ik doe tegen nachtelijk zweten geen koffie of thee te drinken in de avond.
Gisteren per ongeluk een glaasje wijn gedronken, en een heerlijk nachtje zweten en drijven in bed :-\
Normaal doe ik dat dus niet meer, omdat ik weet dat het de bloedvaten nog meer verwijd en dus nog meer zweten kan geven.
Door inge58
#2999408
Inge en Bono schreef: Sleutelwoord in deze is, denk ik, ''interne''  ;D
Yep,jij snapt ut!
Als er een stekker aanzat had ik hem er allang uit getrokken!!  :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door EliScooby
#2999533
sella schreef: Ik zit met dikke trui en beenwarmers en een plaid over mij heen en de deur staat open. De kachel gaat aan als het onder de 5 graden komt.
Dat stellen we weer in als het echt koud wordt.
dit gezegd hebbende, is hij iets van 2 weken geleden wel een ochtend aangeweest omdat ik het zo koud had dat ik met al die extra lagen niet kon ophouden met rillen van de kou.
Onder de 13° loop je zeer de kans dat je vochtproblemen krijgt, dus eigenlijk moet je de kachel niet onder de 15° laten komen ivm de aanwarmtijd.
Gebruikersavatar
Door nova
#2999584
hier staat de achterdeur nog steeds open  :), kachel is nogn iet aan geweest
Door tt-tjes
#2999652
Hier is de kachel ook nog niet aangeweest. Het is 22 graden in huis. Deur staat 's avonds niet meer open vanwege de enorme hoeveelheid muggen.
Door Martine-Tom
#2999664
Kim_S schreef: Kachel is aan  :D
Houtkachel, die kost niks  :P
Yeah right...act like wood grows on trees...oh wait!!  :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door Kim_S
#2999668
Martine-Tom schreef: Yeah right...act like wood grows on trees...oh wait!!  :biggrin2:
Yup. Gratis hout, van lieve BP-mensen  8)
Gebruikersavatar
Door MargaS
#2999696
Kim_S schreef: Kachel is aan  :D
Houtkachel, die kost niks  :P
Hier gisteravond en nu heel vreemd lang zo koud niet binnen.
Door sella
#2999698
Mini's 3-tal schreef: Onder de 13° loop je zeer de kans dat je vochtproblemen krijgt, dus eigenlijk moet je de kachel niet onder de 15° laten komen ivm de aanwarmtijd.
Nou, niet in dit overgeisoleerde huis hoor, het is nog altijd met alles tegen elkaar open 17 graden om 21 uur.
Hij staat nu in de vorstbeveilingsstand.
Anders vergeet ik dat hij aanstaat en staat hij voor de kat zijn viool te stoken.
In de winter dan gaat hij niet kouder dan 15 graden in de nacht, naar 17 graden rond 06 uur en dan rond 07.30 door naar 18.5 graad.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door