Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door suzanne 1
#2994930
Hier is de verwarming al een maand aan  :-[
we wonen buitenaf zonder buren en vol op de wind. Dan koelt het snel af. Vorige maand was het al 17 graden binnen en dat vind ik toch echt te koud om nog comfortabel te leven binnen.  Dus de verwarming staat hier al een poosje aan.
Gebruikersavatar
Door dinky89
#2994945
Hier is het al de hele dag bewolkt en nog altijd is het 22,5 graden in huis ;)
Krijg nu alleen langzamerhand koude voeten maar dat is kwestie van warme huissokken/sloffen aantrekken.
Wanneer het onder de 20 graden komt en ik heb het koud gaat hier de verwarming wel aan maar zover is het dus nog niet. Scheelt denk ik ook dat ik in de stad woon en in appartement ;)
Door Lil
#2994946
Leonie. schreef: Wat een warme huizen hebben de meesten.

Hier is het nu zo'n 18 graden, terwijl de zon net nog de kamer in scheen. Ik werk thuis en zit dan dus achter de computer met blauwe handen. Dus vandaag heb ik hem alweer een uurtje aan gehad, om boven de 20 uit te komen.
Valt mij ook op. Veel temperaturen heb ik alleen hoog zomer. Nu duurt het gelukkig nog even voordat het afkoelt.
Door Martine-Tom
#2994948
Hoogzomer is het hier 26 graden binnen, voor en najaar zo rond de 20, als de verwarming aan gaat staat ie op 19 of 20 en als het echt vriest dat het kraakt soms 21, hoger niet, dan stik je echt weg, en als er visite is kan ie meestal ook al lager, als ik een feestje heb of een etentje in de winter kan ie gewoon uit, zoveel warmte komt er dan vrij 8)
Gebruikersavatar
Door Kim_S
#2994951
Fijn zo'n topic. Nu heb ik het koud  >:(
18 graden in de huiskamer, ik ga nu dus naar buiten, want dan voelt het warmer als ik weer binnen kom  :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door Angelique
#2994954
Hier is het ook vrij lang warm in huis. Zon als die schijnt van smorgens tot savonds er vol op. Daarbij heb ik het niet vlot koud. Swinters komt die ook niet boven de 20 graden, want dan kan ik met de honden wel buiten gaan zitten.
Gebruikersavatar
Door EliScooby
#2998841
Gisteravond bijna de kachel bijgezet, maar het was toch nog 22°. We zullen er wel een beetje aan moeten wennen dat het buiten frisser is dan binnen denk ik :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door Hope
#2998845
Hier gaat de kachel vanzelf aan als het onder de 19 graden komt, dat is nu 2x gebeurd of zo. 
Ik heb het snel koud, zeker als ik stil zit. Mijn kazzoo loungedeken heb ik daarom al wel 2 keer aangezet, dat is ideaal met mijn fibro, de warmte komt namelijk letterlijk dichter op je lijf en daar blijf ik veel langer soepel mee.
Gebruikersavatar
Door **Marjolijn**
#2998907
Kinnie schreef: Ik ga geen kou zitten lijden en dus ook niet in huis mezelf dik aankleden zodat het koud kan blijven ....
Hier dus de verwarming aan zodra het onder de 20 gr in huis komt. Maar dat is nog niet het geval
+1.
Al moet ik zeggen dat we ook regelmatig gezellig tegen elkaar aan onder een dekentje kruipen s avonds en dat is warm zat
Door Lizzy
#2998980
Hier slaat de verwarming overdag aan als het onder de 18 graden komt en 's nachts als het onder de 16 graden komt. De verwarming staat dus nog uit. Vandaag was het in de woonkamer 23 graden. Even het zonnetje erop en het is hier warm.
Door Tanna
#2999127
De verwarming aan????? :o Hier is het in de kamer 23 graden en de schuifpui staat helemaal open! 8)
Door Martine-Tom
#2999129
Hier nog steeds het stellige voornemen niet voor 1 nov de cv aan te zetten....tot nu toe lukt het  8)
Door charmed
#2999137
Hij gaat aan als ik het koud heb. Heb het al een paar dagen koud gehad vanwege de griep, dan gaat ie echt wel aan 's avonds. Volgens mij is de griep weer gewieberd en nu is het 21 graden binnen, dus hij blijft uit. Als ik het weer koud krijgt gaat ie gewoon weer aan  :biggrin2:
Door Mowgli
#2999180
Normaalgesproken ben ik een enorme koukleum. Maar ik zweet me al dagen te pleuris. Onze benedenbuurman stookt al weer als een gek, dus wij zitten in een sauna (het is nu 26 graden in huis en overdag zelfs nog warmer). De balkondeur staat de hele dag open, maar omdat we maar aan 1 kant ramen hebben, kunnnen we niet even lekker laten doortochten.
Door TMG1961
#2999190
voorlopig blijft ie uit..het is nu nog altijd 22 graden binnen en de achterdeur staat als ik thuis ben tot 's avonds 11 uur open
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door