Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#2988433
Dank je Lia, maar heb nog meer mooie kleurtjes gezien die ik ooit uit moet proberen.  :biggrin2: :biggrin2: eentje daar sla je misschien wel van achterover, maar dat vind ik zo gaaf LOL

kweet nog niet hoe lang ik dit kleurtje houdt. Haha. nog zoveel te ontdekken!
*Lia* schreef: Staat leuk Jaqueline, houden zo  :D
#2988436
Iedereen bedankt, hou wel van een uitdaging :) heb nog een paar mooie kleurtjes gezien. Jammer dat ik ze niet allemaal tegelijk kan dragen. Alhoewel, zo'n regenboog kleurtjes kapsel lijkt mij ook wel leuk. Maar ja, ben geen 16 meer LOL
Door Martine-Tom
#2988439
De meeste kleuren houden 2 tot 3 weken daarna vervagen ze wel erg snel, ligt eraan hoe donker je haar van zichzelf is en hoeveel je je haar wast, maar 2 tot 3 weken is toch wel de max, hier in elk geval.
Rood gaat het snelst weg, gevolgd door paars, blauw blijft iets langer, en hotpink was na een week al niet meer hotpink  :P
#2988448
:-[ heel eerlijk? Ik vond je originele (?) kleur veel mooier.
De eerste keer dat ik m'n haar liet verven, was het (in mijn ogen) paars. De kapper vond het aubergine. Ik vond het duidelijk too much.
En dat was no where near deze kleur paars.

Ben blij dat jij er onwijs blij mee bent, het is je gegund, maar ik ga voor de eerste foto. Sorry.  :-[
#2988465
We zien wel, heb paarse verf meegekregen :) Ben rood gewend... dat houdt ook niet lang :)
Martine-Tom schreef: De meeste kleuren houden 2 tot 3 weken daarna vervagen ze wel erg snel, ligt eraan hoe donker je haar van zichzelf is en hoeveel je je haar wast, maar 2 tot 3 weken is toch wel de max, hier in elk geval.
Rood gaat het snelst weg, gevolgd door paars, blauw blijft iets langer, en hotpink was na een week al niet meer hotpink  :P
#2988468
Haha van mij mag je eerlijk zijn, ik blijf het toch wel leuk vinden. Niet iedereen houdt van hetzelfde toch? :)

Maar origine is die eerste niet hoor, dat is gewoon ordinair blond. Een kleur die niemand mij vind staan omdat ik bleekscheet ben :) En nog meer blonderen dan dat ik had zal ik nooit doen, want dat heeft zo'n beetje de halve wereld, en dat vind ik dan weer niet leuk. Ik blijf lekker genieten van mijn kleurtje zolang die het houdt. Als ik hem zat ben, verzin ik wel weer wat anders. Wil er niet altijd hetzelfde meer bijlopen, dat heb ik zo'n 25 jaar gedaan, omdat iemand mijn eigenwaarde heeft afgepakt. Dat laat ik dus nooit meer toe :) Dus we gaan voor anders :)
-Saskia- schreef: :-[ heel eerlijk? Ik vond je originele (?) kleur veel mooier.
De eerste keer dat ik m'n haar liet verven, was het (in mijn ogen) paars. De kapper vond het aubergine. Ik vond het duidelijk too much.
En dat was no where near deze kleur paars.

Ben blij dat jij er onwijs blij mee bent, het is je gegund, maar ik ga voor de eerste foto. Sorry.  :-[
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door