Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Kaela
Ik krijg wat van al die veranderingen op facebook.

Nu moest ik op mijn telefoon een of andere chat instaleren, zodat ik mijn berichten kan lezen. Prima, alleen nu verschijnt steeds het fotootje van de laatste persoon met wie ik gechat heb. Als ik facebook open, maar ook bij whatsapp. En dat vind ik erg irritant.

Weet iemand hoe ik dat weg krijg?
Door charmed
Ik ga die app zeker niet installeren op mijn telefoon. Die schijnt opnames te maken (ongevraagd) met je microfoon en met je camera. nix voor mij.
Door Kaela
Je moet wel als je de berichten die je persoonlijk gestuurd worden wilt blijven lezen. Je krijgt eerst een hele tijd de keuze, maar op een gegeven moment moet je wel.

Dat van die opnames geloof ik dan weer niets van. Lekker boeiend, de binnenkant van mijn handtas bekijken en horen wat ik tegen Oscar aan ouwehoer...
Door charmed
Als je nieuwsgierig bent wie je een berichtje gestuurd heeft moet je idd. wel :)

Tja weet niet wat ik er van moet geloven, blijf er wel huiverig voor  :-\
Kaela schreef: Je moet wel als je de berichten die je persoonlijk gestuurd worden wilt blijven lezen. Je krijgt eerst een hele tijd de keuze, maar op een gegeven moment moet je wel.

Dat van die opnames geloof ik dan weer niets van. Lekker boeiend, de binnenkant van mijn handtas bekijken en horen wat ik tegen Oscar aan ouwehoer...
Door Martine-Tom
Even zoeken in het Chat menu, ergens bij de instellingen staat "chatheads" die uitzetten dan verdwijnen die ballonnen weer  :)
Door dinky89
Ik verwijder ze door ze aan te drukken (selecteren) en naar de onderkant van het scherm te schuiven (vak met kruis) en dan is die ballon weg ;-)
Door Kaela
Martine-Tom schreef: Even zoeken in het Chat menu, ergens bij de instellingen staat "chatheads" die uitzetten dan verdwijnen die ballonnen weer  :)
Jaaaaaaaa gelukt. Thank you!
Door Hope
Ik heb de app na twee dagen verwijderd. Hij zoog echt mijn batterij leeg.
Iedereen weet nu dat ik te bereiken ben via whatsapp.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door