Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Angelique
#2998449
Maxi's 3-tal schreef: En die wil jij verkopen? ::)
Ik moet alleen echt zeker weten dat hij hier door de schuurdeur kan, die zal ik dan even moeten opmeten.
Charlie weegt 23 kg.
Hij is tot 50 kilo dacht ik. Hij staat niet in de weg, maar als ik jou er een plezier mee kan doen, mag die gaan verhuizen, want hij staat hier werkeloos te zijn sinds Dusty er niet meer is. Dus tel maar uit.
Ik ga nu even kinders voederen en dan zal ik 'm even opmeten van wiel tot wiel.

Afbeelding
Gebruikersavatar
Door Charlie Angel
#2998456
Angelique schreef: Hij is tot 50 kilo dacht ik. Hij staat niet in de weg, maar als ik jou er een plezier mee kan doen, mag die gaan verhuizen, want hij staat hier werkeloos te zijn sinds Dusty er niet meer is. Dus tel maar uit.
Ik ga nu even kinders voederen en dan zal ik 'm even opmeten van wiel tot wiel.

Afbeelding
Dat zou geweldig zijn Lique, maar alleen als je er wel afscheid van kan nemen.
Ik hoor de afmetingen graag.
Door Martine-Tom
#2998908
Els&Flow schreef: Ik ga hem straks even tevoorschijn halen en voor je opmeten Lique. Maar hij past hier door mijn smalle poortdeur en kan ook in de schuur. Karretje is altijd overal mee naartoe geweest en nooit problemen gehad qua breedte. Oke, ij de appie bij de kassa was wel ff spannend, maar als er een dubbele kinderwagen door kan kan mijn kar er zeker doorheen.
Vonden ze bij appie trouwens niet zo leuk, hond in karretje.  ::)
Logisch, dat mag ook echt niet, KvW vind dat niet zo leuk namelijk, als er toevallig een controleur langsloopt kan het ze duizenden euro's kosten als er een hond in de winkel loopt  ;)
Gebruikersavatar
Door Angelique
#2998917
Martine-Tom schreef: Logisch, dat mag ook echt niet, KvW vind dat niet zo leuk namelijk, als er toevallig een controleur langsloopt kan het ze duizenden euro's kosten als er een hond in de winkel loopt  ;)
In een kar of tas mag het.
Gebruikersavatar
Door Charlie Angel
#2998937
Angelique schreef: De kar ook  :-\
Oh dat is heel erg jammer, dat gaat niet passen dan.  :-\

Ik ga nog wel even 1 ding proberen, we hebben hier ook een algemene fietsenruimte. Ik ga eens netjes vragen of daar plek zou zijn voor de kar. De fiets in onze eigen schuur, maar de kar dan daar. Dan zou de breedte geen probleem zijn.
Gebruikersavatar
Door Angelique
#2998950
Maxi's 3-tal schreef: Oh dat is heel erg jammer, dat gaat niet passen dan.  :-\

Ik ga nog wel even 1 ding proberen, we hebben hier ook een algemene fietsenruimte. Ik ga eens netjes vragen of daar plek zou zijn voor de kar. De fiets in onze eigen schuur, maar de kar dan daar. Dan zou de breedte geen probleem zijn.
Maar zou die daar veilig staan  :-\
Laatst gewijzigd door Angelique op wo 01 okt 2014, 16:35, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Door Charlie Angel
#2998953
Angelique schreef: Maar zou die daar veilig staan  :-\
Die ruimte is ook wel gewoon afgesloten, maar dan zou ik misschien nog iets met een slot kunnen doen.
Anders hem steeds inklappen, maar dat is voor mijn handen ook geen doen. :-\
Gebruikersavatar
Door Els&Flow
#2998954
Mijn schuurdeur is 92 cm, dus daar past ie riant in. Deze kar is wel heel simpel te demonteren en weegt ongeveer 8 kilo dus ook vrij makkelijk te dragen. Al word je dat na een tijdje wel zat denk ik.

Anders een groot kettingslot eromheen en op hoop van zegen in de gezamelijke ruimte zetten.
Gebruikersavatar
Door Angelique
#2998967
De mijne klap je niet even in. Het kan wel, maar vraagt echt om spierballen. Nu ben ik geen slappe henkie, maar mij lukt het niet in m'n uppie. Dus niet iets wat je dagelijks wil gaan doen.
Gebruikersavatar
Door EliScooby
#2998987
Els&Flow schreef: Mijn schuurdeur is 92 cm, dus daar past ie riant in. Deze kar is wel heel simpel te demonteren en weegt ongeveer 8 kilo dus ook vrij makkelijk te dragen. Al word je dat na een tijdje wel zat denk ik.

Anders een groot kettingslot eromheen en op hoop van zegen in de gezamelijke ruimte zetten.
De gezamelijke ruimte zit nog achter een electrische deur die je met een sleutel bedient en daarbij is het geen randstad :biggrin2: Ik denk dat hij daar met een kettingslot gewoon veilig kan staan hoor.
Door Martine-Tom
#2999016
Angelique schreef: In een kar of tas mag het.
Echt waar?  :o
Oh mij werd altijd gezegd van niet...

Hier kom je de super er in elk geval echt niet mee in  ;)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door