Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#2980082
[quote="TMG1961"]
Kan ik niets over zeggen op dit moment. Kan ja zijn maar kan ook nee zijn. Ligt er helemaal hoe het met me gaat, of ik dan nog leef, hoe de situatie verder is.
[/quote
Zo denk ik en mijn man er ook over
Gebruikersavatar
Door koekje
#2980087
Annemarie Rijnveld schreef: Net 30 Kg pens opgehaald......bij het portioneren bedacht ik mij dat ik over 10 jaar hier zeker geen zin en ook de kracht ervoor niet meer zal hebben...dusjjj ja, vermoedelijk dan toch maar geen honden meer.
Toch alleen katten dan. Die eten geen pens.
Door Femke
#2980242
Tja ik zit sinds alweer bijna 4 maanden in dat schuitje. Zonder Sunday, mijn eerste hond die ik vanaf mijn 17e tot mijn 33e heb gehad. Ik zou er alle geld in de wereld voor over hebben om hem bij mij terug te hebben. Maar een andere hond? Ik weet het niet  :-\ :-\ terwijl ik me nooit kon voorstellen hoe het zou zijn om hond-loos te zijn  :-[
Laatst gewijzigd door Femke op za 23 aug 2014, 23:41, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Borke
#2980271
Femke schreef: Tja ik zit sinds alweer bijna 4 maanden in dat schuitje. Zonder Sunday, mijn eerste hond die ik vanaf mijn 17e tot mijn 33e heb gehad. Ik zou er alle geld in de wereld voor over hebben om hem bij mij terug te hebben. Maar een andere hond? Ik weet het niet  :-\ :-\ terwijl ik me nooit kon voorstellen hoe het zou zijn om hond-loos te zijn  :-[
Ik kan het me goed indenken!
Ik denk dat ik gewoon teveel van Borke hield, ik kan dat verdriet niet nog een keer aan denk ik....
Door arenda
#2980397
Ik heb het vermoeden dat, wanneer de dag ooit zou komen dat ik zonder dieren zou zijn, er iets zal sterven in mij wat mij maakt tot wie ik ben. Dus zonder dieren zal ik vrijwillig nooit komen te zitten. Gelukkig verkeer ik in de zeer fijne omstandigheden dat wanneer ik het niet meer aan zou kunnen, of wanneer mij iets zou overkomen, ik 2 dochters heb die zich met liefde over al het beestenspul wat om mij heen zwerft zouden ontfermen.
Gebruikersavatar
Door Gizmo
#2980402
Voor mij is dit mijn eerste huisdier ooit (op wat visjes na dan), mijn ouders wilden nooit huisdieren. Morgen hebben we Gizmo precies een jaar en ik vind het zo gezellig, huiselijk etc. dat ik nu al weet dat we zeker weer een hond zouden nemen in de toekomst. Maar eerst hopelijk nog héél erg lang van Gizmo genieten!
Door millyckk
#2980407
@ Radja, Borke en Femke: wat herken ik dat... :(
Gisteren was het een jaar geleden dat we onze grote witte vriend tegen alle verwachtingen in en na heel veel strijd, moesten laten gaan.
Er is geen dag dat ik niet aan hem denk,  hem plotseling op heel onverwachte momenten denk te zien.

Ik mis hem zo dat het soms lichamelijk pijn doet. :'( Heel langzaam aan groeit het besef dat hij nooit meer terugkomt, soms kan ik dat handelen maar heel vaak ook niet.

Heb mijn hele leven dieren gehad, maar dit heeft er zo ingehakt dat ik niet meer durf :'(
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door