Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Irta
#2975808
Ik zal m zo eens opzoeken :) Fijn dat je een goede/eerlijke fokker gevonden hebt ;) Ik ben heel benieuwd! Hopelijk laat je ons meegenieten van hoe hij op- en uitgroeit!
Door Borke
#2975827
Spannend zeg, een HH team.
Als hij wil trekken, fok je dan de andere HH zelf met jouw tweetal?
Door Esther Q
#2975879
Borke schreef: Spannend zeg, een HH team.
Als hij wil trekken, fok je dan de andere HH zelf met jouw tweetal?
Iig niet direct met mijn tweetal nee, ik wil reuen inzetten als ze wat ouder zijn, maar ik heb wel al een mogelijke reu gevonden, mocht ik dat willen doen, nu 8 jaar en nog volop aan de agility!
Door Mowgli
#2975951
Wat een snoepie  :smitten:
Arme Laika, is ze binnenkort haar speelmaatje / kind kwijt  :'(

Veel plezier en veel geluk samen Esther!
Door Anne in Zweden
#2976025
[quote="Mowgli"]
Wat een snoepie  :smitten:
Arme Laika, is ze binnenkort haar speelmaatje / kind kwijt  :'(

Veel plezier en veel geluk samen Esther!
[/quote]

Ja, da's best zielig eigenlijk. Nog maar even over nadenken, of we haar dat wel mogen aandoen. :(



:biggrin2:
Door Borke
#2976037
[quote="Esther Q"]
Iig niet direct met mijn tweetal nee, ik wil reuen inzetten als ze wat ouder zijn, maar ik heb wel al een mogelijke reu gevonden, mocht ik dat willen doen, nu 8 jaar en nog volop aan de agility!
[/quote]
Dat is wel mooi een bewezen werklustige reu!
Door Anne in Zweden
#2976080
Ik kreeg trouwens een mailtje terug van de fokker, dat ze zich nu ook in barfen gaan verdiepen. We hebben helemaal geen verkooppraatje over barf gehouden hoor, gewoon verteld wat we voeren (en een foto van Shoko knagend op een gedroogd runderoor gestuurd :biggrin2:) en waarom, en ze hebben bij nog wat andere mensen naar ervaringen gevraagd en willen nu ook overstappen! Yeah!
Gebruikersavatar
Door Irta
#2976088
Hey wat super goed zeg! Altijd fijn als iemand open staat voor verbeteringen :)
Door Esther Q
#2976354
[quote="Anne in Duitsland"]
Ik kreeg trouwens een mailtje terug van de fokker, dat ze zich nu ook in barfen gaan verdiepen. We hebben helemaal geen verkooppraatje over barf gehouden hoor, gewoon verteld wat we voeren (en een foto van Shoko knagend op een gedroogd runderoor gestuurd :biggrin2:) en waarom, en ze hebben bij nog wat andere mensen naar ervaringen gevraagd en willen nu ook overstappen! Yeah!
[/quote]
Oh, super zeg!
Door Ramses1
#2976416
[quote="Anne in Duitsland"]
Ik kreeg trouwens een mailtje terug van de fokker, dat ze zich nu ook in barfen gaan verdiepen. We hebben helemaal geen verkooppraatje over barf gehouden hoor, gewoon verteld wat we voeren (en een foto van Shoko knagend op een gedroogd runderoor gestuurd :biggrin2:) en waarom, en ze hebben bij nog wat andere mensen naar ervaringen gevraagd en willen nu ook overstappen! Yeah!
[/quote]

En zo verspreid het fenomeen Barfen zich als een olievlek...  :biggrin2:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door