Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
lightning schreef: Ik sta er ook liever niet op nee, op de weegschaal, maar omdat iemand het zei van: he je bent afgevallen ben ik wel gaan kijken, maar nee niet echt. Vandaar de vraag of je dat wel zou gaan merken. Ik wil hier wat ik doe ook wel mee doorgaan, het voelt goed op de spierpijn na dan.
Tja met eten merk ik dat ik ook geen trek heb in al die ongezonde troep dus eet geen chips koek enz enz. Laat dat dus allemaal al staan. Ik weet niet zo goed hoe ik het verder met dat eten ook moet doen. Noten en zo houd ik niet zo van.
monster schreef: Spieren zijn zwaarder als vet zegt mijn fysio.Eens, maar 80 kg en maat 36? Dat zijn wel heul veel en zware spieren.
-Saskia- schreef: Eens, maar 80 kg en maat 36? Dat zijn wel heul veel en zware spieren.
Ik weeg 58 kg, heb weinig vet, maar zweef afhankelijk van het merk toch echt tussen 36 en 38 kledingmaat.
OT: lekker bewegen, en gewoon letten op je hoeveelheden eten. Succes!
charmed schreef: Heul veul vel over, overal (dus over het hele lichaam) Ben 70 kg kwijt.Dat snap ik, en echt chapeau daarvoor. Maar als ik mezelf voorstel met ruim 20 kg extra vel, zou ik werkelijk niet meer in m'n eigen kleding passen. Kan aan mijn curieuze bouw liggen hoor.
-Saskia- schreef: Dat snap ik, en echt chapeau daarvoor. Maar als ik mezelf voorstel met ruim 20 kg extra vel, zou ik werkelijk niet meer in m'n eigen kleding passen. Kan aan mijn curieuze bouw liggen hoor.