Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Kim_S
#2973238
Anne in Duitsland schreef: Sims je me je adres nog even? Anders wordt het vijf uur 's ochtends. De volgende dag. :-[
U heeft sims  :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door Charlie Angel
#2973242
Hééééééé  Kim, welkom terug meis!
Fijn dat jullie het zo naar je zin hebben gehad. :-*

En die Ikea had ik al meegekregen. :biggrin2:
We zullen geduldig wachten op meer foto's.
Gebruikersavatar
Door Kim_S
#2973246
Maxi's 3-tal schreef: Hééééééé  Kim, welkom terug meis!
Fijn dat jullie het zo naar je zin hebben gehad. :-*

En die Ikea had ik al meegekregen. :biggrin2:
We zullen geduldig wachten op meer foto's.
Dank!
Laat Michiel die foto even plaatsen anders  :biggrin2:
Mijn telefoon had kuren en heeft hem gewist  :'(
Door DJ_Doerak_Tucker
#2973329
Welkom terug, wat fijn dat jullie het zo naar je zin hebben gehad! Waren de honden blij toen jullie weer thuis waren? Alles goed gegaan met de beestjes en je ouders thuis? Succes met bij lezen de komende dagen/weken  :biggrin2:.
Gebruikersavatar
Door Daantje
#2973349
Heeeeeeeeej Kim  :D
Fijn dat jullie er weer zijn

Er komt heus een Ikea in Zwolle ,hoef je voortaan niet meer zo ver om te rijden  :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door Kim_S
#2973361
Daantje schreef: Heeeeeeeeej Kim  :D
Fijn dat jullie er weer zijn

Er komt heus een Ikea in Zwolle ,hoef je voortaan niet meer zo ver om te rijden  :biggrin2:
;D ;D ;D

Ja maar, ja maar, hoe zit het dan met de elanden in Zwolle?  ???
Gebruikersavatar
Door Kim_S
#2973363
DJ en Doerak schreef: Welkom terug, wat fijn dat jullie het zo naar je zin hebben gehad! Waren de honden blij toen jullie weer thuis waren? Alles goed gegaan met de beestjes en je ouders thuis? Succes met bij lezen de komende dagen/weken  :biggrin2:.
Hondjes waren heeeel blij  :D Wij ook  :)
Max is wel weer wat achteruit gegaan vond ik, maar ja, hij wordt over 3,5 week 14... Dus dat is niet gek. Hooli (ook 14) is gewoon haar gekke zelf nog. En Ozzy was ook heeel blij dat we er weer waren, die hield niet op met vreugdedansjes maken  ;D

Mijn ouders vonden het ook heerlijk hier. Dus iedereen blij.

Als verrassing lopen er nu 6 Brahma kuikentjes bij in de wei, de broedse kip die voor de vakantie op een leeg nest zat heeft het toch nog goed gedaan!
Gebruikersavatar
Door Daantje
#2973379
Kim_S schreef: ;D ;D ;D

Ja maar, ja maar, hoe zit het dan met de elanden in Zwolle?  ???
Die kun je daar ook wel kopen bij de Ikea  :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door Kim_S
#2973384
Danny schreef: Zweden lijkt me geweldig,...maar de muggen houden mij echt tegen!
Wij hadden meer last van de wespen en dazen  :biggrin2:
Maar inderdaad, muggen zaten er ook genoeg!
Door DJ_Doerak_Tucker
#2973438
Kim_S schreef: Hondjes waren heeeel blij  :D Wij ook  :)
Max is wel weer wat achteruit gegaan vond ik, maar ja, hij wordt over 3,5 week 14... Dus dat is niet gek. Hooli (ook 14) is gewoon haar gekke zelf nog. En Ozzy was ook heeel blij dat we er weer waren, die hield niet op met vreugdedansjes maken  ;D

Mijn ouders vonden het ook heerlijk hier. Dus iedereen blij.

Als verrassing lopen er nu 6 Brahma kuikentjes bij in de wei, de broedse kip die voor de vakantie op een leeg nest zat heeft het toch nog goed gedaan!
Dat zie je dan toch ineens hè, kan ook zijn dat het al zo was maar dat je er aan gewend was misschien. Maar fijn dat ze zo blij waren, genieten is dat! En een leuke verrassing toe  :).
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door