Angelique schreef:
Mandje...ik heb een hele gereedschapswagen vol
Oke ik ben benieuwd, (heb je salon wel al een keer voorbij zien komen, heerlijk zoveel ruimte)

maar jij trimt ook alles zelf toch?
Tibbies schreef:
Haha, ik heb ook een grote toilettas vol....
De grote grove kam, de les pooches borstel en een kam met roltanden en een gezichtskammetje zijn de favorieten.
En dan ook nog verschillende shampoos, conditioners, anti-klitsprays, enz. enz.
Ook heb ik een hele collectie tear- stain removers die allemaal niet werken.
ik moest gewoon ff googlen

ik vraag me serieus af hoe je die gebruikt..... ik denk als ik die ga gebruiken krijg ik ik hond met klitten...maar zie ze veel dus dat zal dan wel weer meevallen, voor welke vacht gebruik jij hem?
Kaela schreef:
Wij hebben een vlooienkam, een rubber borstel, een herdersharkje en een furminator. En doodordinaire hondenshampoo van de supermarkt die werkeloos in de kast staat.
En natuurlijk spul als een nagelknipper, tekentang enz. Puur oor en oorcleaner heb ik ook, maar kan ik op het moment niets mee. Donderdag gaan we zijn oren goed checken en cleaner in doen als ie een slaapje aan het doen is. En verder nog kamillethee om zijn pielemans mee schoon te spoelen, scheelt heel veel in de vieze druppels.
Dat herdersharkje gebruik je alleen bij kortharige honden toch? en dan om de ondervacht/of wol weg te kammen? en zo;n furminator, kam je daar je hond niet mee kaal.....? Echt, er gaat een wereld voor me open

en die pielemans ....die komt me dan wel weer bekend voor
nova schreef:
ik zal ook eens een foto-shoot maken van mij collectie

vertel ook meteen waar je het allemaal voor gebruikt
Riek schreef:
Het 'mandje' van mijn vlinders:
En de inhoud:

Naar een show gaat alleen die borstel, de grove kam en een vreselijkveelpinnenborsteltje mee.
beschaafd mandje, jij hebt ook zon weerhaakborsteltje zie ik, (is dat zon pooches borstel?) is dat ook voor lange vacht? Het lijkt me altijd zon naar /pijnlijk borsteltje......