Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door choopy
#2968442
Tijdens werk is het een werkbroek met 100.000 zakken die vol gaan en polo/ t-shirt van werk. In de winter is dat een sweater.

Vrije tijd meestal een spijkerbroek met sweater of t shirt.

Ik zie hem wel graag in blouses, maar dat wil hij echt niet. Hooguit een keer bij een bruiloft of ander soort feestje waar hij toch wel geacht wordt iets netjes aan te hebben. Maar meestal is een nette spijkerbroek en net shirt genoeg voor hem

Shoppen hebben we beiden een hekel aan. Als er al wat moet komen, dan gaan we meestal samen en heel doelgericht halen wat er nodig is.
Gebruikersavatar
Door koekje
#2968444
Meneer koekje is oude rocker en draagt dus zwart.
Ik wil best eens een paar sokken of een onderbroek van de Hema meenemen als hij erom vraagt, maar verder koopt hij zn kleren maar lekker zelf. Hij weet wat past en wat hij eraan wil uitgeven.
Aan de arbeid draagt hij hetzelfde als thuis, alleen meestal dan wel een polo dan zn gewone t-shirts. Heel soms een pak, als dat echt moet van de klant. Ik zie daar echt het nut niet van; hij zit meestal in de regiekamer. In pak doet hij fysiek ook gelijk vrij weinig; beetje kabels trekken of podium bouwen zorgt ervoor dat het pak gelijk niet meer goed zit. Hij draagt nooit stropdas; heeft tie principiële bezwaren tegen.


Ik merk dat ik me steeds minder kan boeien van wat hij draagt. Het kan altijd uit en het zit toch aan zijn lijf.
Gebruikersavatar
Door Kaio
#2968530
Hier absoluut geen stropdas. Meneer is er op tegen, en ik ook !
Zoals we gekscherend op mijn werk zeggen, die dingen knellen je zuurstoftoevoer af naar je hoofd, dat blijkt wel uit de beslissingen die het management maakt :biggrin2:

Meneer heeft gewoon spijkerbroeken, vaak longsleeves enkele casual blousen.
Thuis ook, ook t-shirts en dan ook metalshirts, en korte broeken, truien.  Ook wel eens kampingsmoking broeken.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door