Toch denk ik dat ik teefjes echt stiekem leuker vind. Reuen zijn echt heel lief en die bredere kop vind ik heel mooi, maar dat pittige van teefjes vind ik toch echt de kers op de taart.

Zijn er meer liefhebbers van het krengerige geslacht?
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Summerditches schreef: Beide smaken hier vertegenwoordigd..zal ook ongetwijfeld aan het teefje of reu zelf liggen hoe je het ervaart..maar je moet wel van een uitdaging houden zeg maarDaar sla je de spijker op zijn kop. Ik verbaas mij altijd zo over de "vooroordelen" over de geslachten. Reuen zijn dom, sullig, macho. Teven zijn bitchie en krengen. Beide kan, maar het hoeft niet.![]()
..De reu is echt makkelijk in het kwadraat met alles en iedereen..maar de dame...pffffffffffffffffffffffffffff...voor het eerst horen we geblaf in huis..en aan de riem..en weet ik dat er ook een heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeele rechtopstaande staart "bestaat"in combinatie met wat rechtop staande haren als er net ff wat anders dan anders gebeurd..maar ik moet ook vreselijk om haar lachen..ze kwispelt de hele dag ..al kijk je haar maar aan..ze overlaadt je de hele dag door met dikke kussen..en dat doet de reu hier dan weer niet..Maar alles bij elkaar..zouden we nu moeten beslissen voor een 3e hond en nergens rekening mee hoeven te houden dan zou ik toch voor een reu gaan..
Kaio schreef: Mijn man zegt altijd dat ie aan een teef genoeg heeft
Dus ja we hebben alleen maar reuen.....