Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Martine-Tom
#2966739
Sarah5 schreef: Dan kijkt ze me aan alsof ik gek ben geworden en eet ze langs de randjes de CB weg (voor zover dat kan)  :biggrin2:

Ah het is een echte kat dus  :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door Sarah5
#2966875
El_Kato schreef: Leuk dat het asiel actief mee denkt  :)

Zo kan het dus ook!
Ja echt een super asiel is het, beheerder heeft natuurgeneeskunde voor dieren gedaan en staat heel erg achter natuurlijke voeding en verzorging en ze begeleiden gewoon heel erg goed.
Gebruikersavatar
Door Sarah5
#2967046
dinky89 schreef: Een wilde kat  ;D
:D zo'n vermoeden had ik al hoewel het brood van de tafel af opeten met zak en al dan toch niet helemaal in het plaatje past  ::)

Kleine update: vandaag is Meis in de kittenkamer geweest en heeft ze er lekker rondgesnuffeld (ze vond het nog best eng) en ze hebben elkaar gezien op een afstandje en dat ging goed :smitten:
Gebruikersavatar
Door Sarah5
#2967560
dinky89 schreef: Past wel in plaatje, wilde kat moet bij alles testen of het eetbaar is  8)
Ah oké ik had dus toch standaard met de tuin handschoenen aan in huis moeten zitten  :P
Joaquin schreef: Wat een leukerd! Veel plezier samen
Dank je wel! Ze is inderdaad heel erg lief en schattig :smitten:
Gebruikersavatar
Door Neally
#2975148
Sarah5 schreef: Het is in goed overleg met het asiel gegaan (waar Meis ook vandaan komt en is geboren) naar het schijnt is Meis een echte dochter van haar moeder die ook nogal dwingend en een 'tikje' kattig kon zijn. Samen met de kattenverzorgsters en de GT van asiel besproken wat de beste optie zou zijn voor bij Meis en dat is kitten Fien geworden.

Ik doe alles heel geleidelijk en tot nu toe gaat het goed en lijkt Meis nu al een stuk meer tevreden terwijl ze nog niet samen in dezelfde ruimte verblijven.
Dat is dan toch heel rap gegaan. Van niet samen in de ruimte, naar samen op/in t mandje.
Twee kittige katdames.  :smitten:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door