Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door choopy
#2966024
Volgens mij heb ik alles (7 stuks) bij canvas.nl vandaan.
Prima kwaliteit en service.
Had een keer de foto's niet helemaal mooi op het canvas geplaatst online en daarover belde ze me op. Doorgenomen wat ze konden doen om de foto wel mooi uit te laten komen.

Het ging om de middelste foto. Ze hebben uit de foto de kleur voor de zijrand bepaald en de foto zelf net iets verkleind, zodat de poten er wel netjes opstonden ipv over de rand heen. Formaat canvas is 60x40 cm

Afbeelding
Door zurca
#2966310
choopy schreef: Volgens mij heb ik alles (7 stuks) bij canvas.nl vandaan.
Prima kwaliteit en service.
Had een keer de foto's niet helemaal mooi op het canvas geplaatst online en daarover belde ze me op. Doorgenomen wat ze konden doen om de foto wel mooi uit te laten komen.

Het ging om de middelste foto. Ze hebben uit de foto de kleur voor de zijrand bepaald en de foto zelf net iets verkleind, zodat de poten er wel netjes opstonden ipv over de rand heen. Formaat canvas is 60x40 cm

Afbeelding
Dat klinkt goed!
Ze zien er mooi uit zo op de foto....
Bedankt ik ga de site bekijken en opslaan ;)
Gebruikersavatar
Door joel
#2969647
zurca schreef: Ik moet nog uitzoeken... en ben aardig kritisch... ::)
Ik vind de foto in je onderschrift al zo mooi.... ben benieuwd welke het gaat worden  :)
Door zurca
#2981009
De foto is inmiddels afgedrukt en hangt al aan de muur en naar wat ik gelezen heb is het eindresultaat erg mooi geworden :)
Het was namelijk niet voor mijzelf... nee er is iemand zo "stoer" geweest om een van "mij" aan de muur te hangen ;)

Het is uiteindelijk gedaan via herinneringen op linnen. Vond wat ik daar las goed klinken en ook de mogelijkheden erg netjes.
Bedankt, nogmaals, voor alle input.

De foto die gekozen was heeft hier al eens gestaan, namelijk;
http://i7.photobucket.com/albums/y268/Z ... 226692.jpg
Gebruikersavatar
Door Riek
#2981289
zurca schreef: De foto is inmiddels afgedrukt en hangt al aan de muur en naar wat ik gelezen heb is het eindresultaat erg mooi geworden :)
Het was namelijk niet voor mijzelf... nee er is iemand zo "stoer" geweest om een van "mij" aan de muur te hangen ;)

Het is uiteindelijk gedaan via herinneringen op linnen. Vond wat ik daar las goed klinken en ook de mogelijkheden erg netjes.
Bedankt, nogmaals, voor alle input.

De foto die gekozen was heeft hier al eens gestaan, namelijk;
http://i7.photobucket.com/albums/y268/Z ... 226692.jpg
Gaaf!!!
Heb je er ook een foto van gekregen?
Ik bedoel een foto van zoals het er uit ziet hoe het hangt en hoe het staat (snap je me nog een beetje  :-[ )


Ik heb een tijdje geleden foto's van een jong stel gemaakt voor aan hun muur.
Ben ik ook zo benieuwd naar.
Gebruikersavatar
Door cheeta
#2981446
Ik zal straks even een foto maken en plaatsen :)
Het is echt heel mooi geworden en ben er erg blij mee.
De kleuren en de compositie, je blijft er naar kijken.
Trots met een echte Liesbeth aan de muur. ;)
Door zurca
#2981510
Riek schreef: Gaaf!!!
Heb je er ook een foto van gekregen?
Ik bedoel een foto van zoals het er uit ziet hoe het hangt en hoe het staat (snap je me nog een beetje  :-[ )


Ik heb een tijdje geleden foto's van een jong stel gemaakt voor aan hun muur.
Ben ik ook zo benieuwd naar.
Heb inderdaad een foto gekregen dat tie aan de muur hangt, heel leuk om "jouw" foto dan zo terug te zien...
Vond het vooral zo leuk dat het doek bezorgt was en vervolgens gelijk aan de muur is komen te hangen :)

Anders gewoon ff vragen of ze je een fotootje willen sturen, dat je heel benieuwd bent naar het eindresultaat?
cheeta schreef: Ik zal straks even een foto maken en plaatsen :)
Het is echt heel mooi geworden en ben er erg blij mee.
De kleuren en de compositie, je blijft er naar kijken.
Trots met een echte Liesbeth aan de muur. ;)
;D :-*
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door