Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
hannabelgje schreef: Goh ik wist niet dat jullie bij ons in de straat woonden, wat gezellig! Wij hebben precies zulke buren, hoewel die nog een stapje verder gaan door spullen in onze tuin te vernielen of weg te jatten.Dit is toch verschrikkelijk. Het is toch veel leuker om in harmonie met elkaar te leven dan constant spanning te hebben?
Neally schreef: Oh, dat is zo akelig. Ruzie met je buren. Ik ben er om verhuisd. Pokke herrie van tv. Gescheld op haar hond. Keiharde muziek.Sommige mensen
Thuiskomen en op de houten trap met je hoge hakken binnen komen tikken.
Altijd ruzie maken. Poeslief tegen de wijkagent en daarna...ontploffing. Er is zo weinig wat je kunt doen.
Echt....ppppfttt. Mijn huisarts vroeg waarom ik haar niet weg pestte.Ik zat niet bij hem vanwege haar.
Mijn ouders hebben nu ook zulke fijne mensen.
Grappig moment. Er waren meer buren die gevraagd hadden of mevrouw buur op bepaalde tijden kon oefenen met haar
toeter (geen idee welk instrument) voor de fanfare.
Zo gezegd zo gedaan. De mevrouw zei dat ze voortaan wel binnen zou gaan spelen.
Was ik daar een keer. Ging de tuindeur open en begon ze vanaf het randje van de deuropening te spelen. Je kon mij wegdragen.![]()
monster schreef: Woningstichting heeft vaak eigen maatschappelijk werk en behoorlijk wat mogelijkheden om op te treden. Veel gemeenten hebben mediation.Ik ben vooral bang dat de pesterijen alleen maar erger worden