Leuk geschreven en misschien een kleine steun voor mensen die hun overleden hond erg missen. Ik dacht, ik deel het even hier:
http://www.tickld.com/x/why-dogs-never-actually-die-this-guy-nails-it
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Buran en Co schreef: Ja mooi he? Ik zag hem voorbij komen op FB en hij raakte me enorm. Elke keer wanneer ik het nu moeilijk heb denk ik 'Wap wap wap' en heb ik meteen een glimlach......
Wap wap wap wap.........
DJ en Doerak schreef: Ja, het geeft iets rustgevends ofzo, ik heb niet altijd wat met dit soort verhaaltjes maar ik kan hier wat mee en dat vind ik fijnNormaal heb ik totaal niets met die sentimentele verhalen die je soms leest maar was nu toch wel nieuwschierig geworden. Wat een geweldig stukje dit! Het is zo een mooi ontroerend en inderdaad rustgevend idee!.
Mieke L. schreef: Normaal heb ik totaal niets met die sentimentele verhalen die je soms leest maar was nu toch wel nieuwschierig geworden. Wat een geweldig stukje dit! Het is zo een mooi ontroerend en inderdaad rustgevend idee!
DJ en Doerak schreef:ja echt!
Ja, grappig hoe iets wat dan misschien anders is geschreven je wel pakt hè?![]()
Ingrid (shadow) schreef: een maand geleden een jonge golden van 9 maanden in moeten laten slapen echt zo onwerkelijk want zo hoort het niet te gaan en kan je moeilijk een plek gevenwat erg! sterkte!
dit verhaal is zo mooi ook al heb ik het niet droog kunnen houden hier kan je wel wat mee
dank je wel voor het delen