Aangezien Jacy het spannend vind 3 meter van het pad af laten liggen, hondje komt richting Jacy, zegt de vrouw 'loop nou eens door' ik zeg nog, misschien is het wel te warm voor hem... Nee hoor, dat komt wel goed...
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Martine-Tom schreef: Buurtgenoot heeft een flatcoat met epilepsie en die zag ik net ook vertrekken voor een uurtje fietsen met de hond
Hier hebben we tropenrooster, smorgens en om 22 uur lopen we een half uur of soms langer en tussendoor 2 keer een rondje rond de kerk. Verder mag ie de tuin in..maar tot nu toe speelt ie vloerkleedje![]()
smulpaap schreef:Ja dat heb ik haar ook al eens verteld...sindsdien neemt ze haar mobiel mee voor als het fout gaat
Ooh dat is een fantastisch idee als je hond epilespie heeft![]()
Martine-Tom schreef: Ja dat heb ik haar ook al eens verteld...sindsdien neemt ze haar mobiel mee voor als het fout gaat![]()
Rosalie schreef: Ja erg he. Ik zeg soms: je mag de hond ook naar het asiel brengen als je er vanaf wilt. Is dat erg?Ik vind 'm wel scherp![]()
![]()
![]()
kiara schreef: Ik ga steeds meer geloven dat er meer gekken rondlopen als "normale" mensenEr wordt niet voor niets gezegd dat er meer "gekken" buiten het hek lopen dan er binnen.
Nadia schreef: Die rare heb je er altijd bij zitten. Vandaag kreeg ik een opmerking naar mijn hoofd geslingerd. Was even de honden van mijn moeder laten plassen. 3 minuten lopen naar het veldje plassen en weer terug. Werd me verweten dat het niet veel voorstelde wat ik deed. (was een man aan de voortuin aan het werken, dus daar liep ik 2 keer langs op een paar minuten).Tja, je kiest er bewust voor dat het met dit weer niet veel voorstelt ;-)