ik was op de site opzoek naar slow bowls straks voor de pups en stuitte hier op.. belachelijk dat iedereen dat zomaar kan en mag kopen en dan voor 3 euro is de stap natuurlijk helemaaaal snel gemaakt
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Ina schreef: Weet je wat ik nog het vreemdste vind..., naar mijn idee is het bij wet verboden.Nou dan mag een stroomband ook niet als ik het zo lees.
Lees maar artikel 1.3.d
Ik hoop dat het lukt de link te plaatsen, je moet het PDF bestand openen naar het "besluit houdende regels met betrekking tot houders van dieren" en daar staat toch echt "WIJ BEATRIX, BIJ DE GRATIE GODS, KONINGIN DER NEDERLANDEN, PRINSES VAN ORANJE-NASSAU, ENZ. ENZ. ENZ ". .....
Dus het verkopen is misschien niet verboden, het kopen en gebruiken in ieder geval wel
http://www.rijksoverheid.nl/documenten-en-publicaties/besluiten/2012/06/14/besluit-houdende-regels-met-betrekking-tot-houders-van-dieren.html
miik schreef: Op Dogpop heb ik er ook meerdere honden mee zien lopen, verbaasde me er toen ook over !jup die zie ik vaker lopen.
(Waren bullen/staffs achtige honden)
Kaio schreef: Nou dan mag een stroomband ook niet als ik het zo lees.Die beslissing is uitgesteld.
Juul schreef: Die beslissing is uitgesteld.Wat is uitgesteld..., het hele besluit of alleen de stroombanden..., voor zover ik het lees vallen alle dieronvriendelijke correctiemiddelen onder dit besluit, of zie i iets over het hoofd????