Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Nadia
#2957324
Gefeliciteerd!! Veel plezier volgende week! Misschien mogen wij een foto zien? :) wat is de reden dat ze in het ziekenhuis mogen blijven?
Gebruikersavatar
Door joel
#2957411
Zou met liefde hier een foto plaatsen maarja tis niet mijn baby he ( alhoewel ...wel MIJN neefje  ;)
En zou het zelf ook niet leuk vinden om mijn kinderen door een ander geplaatst dan mezelf  op t internet te vinden... dus geen foto

Het is een keizersnede geworden dus dan zit er vanzelf een paar dagen ZH all-inclusive bij  :biggrin2:
Kan niet wachten om hem maandag weer te zien en te knuffelen !
Door hannabelgje
#2957489
Nou ja zeg, ons een beetje lekker zitten maken met een neefje en dan geen foto's. ... ik zeg verwijderen van het forum. Modjes doe er us wat aan.
Gebruikersavatar
Door joel
#2958050
hannabelgje schreef: Nou ja zeg, ons een beetje lekker zitten maken met een neefje en dan geen foto's. ... ik zeg verwijderen van het forum. Modjes doe er us wat aan.
;D beter nog...ik ga vandaag al dat HELE LIEVE MOOIE NEEFJE knuffelen  :)
Door DJ_Doerak_Tucker
#2958054
Gefeliciteerd! Ben je voor het eerst tante geworden? Ik een dikke maand terug wel (van mijn kant van de familie dan), hoewel ik weinig met kinderen heb vond en vind ik dit toch heel bijzonder! Ik had dat absoluut niet verwacht  :). Leuk dat je vandaag alweer mag gaan knuffelen, veel plezier komende week.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door