Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Lil
#2956988
Herken ik totaal niet....



Gooi alleen nog maar op velden waar geen bomen en struiken. Ik heb namelijk een geweldig coördinatie vermogen... Altijd in boom of struik LOL.
Door Vivianneb
#2957001
;D ;D ;D

Hier ook nog een met geweldige coordinatie... loop ook altijd te klooien met riemen. Ik krijg ze altijd goed in de knoop, en dan met twee van die jongens eraan...  net uit de auto, dus ook net aan de riemen.. wil de riemen goed in de hand nemen, zit de knoop achter mijn rug (dus ik sta ertussen) - sta ik te klooien en schiet er ineens een kat onder de auto vandaan... beetje spelende vrouw wat heb je nu geleerd idee...

Eerste dag hier in dit huis.. jippie een tuin! Eindelijk een tuin... dus ik schop de bal... oh shoot.. dat kanaal.. dag bal.. dag Jiro... die sprong er zo over het hekje achteraan.. oeps..
Gebruikersavatar
Door Thirza
#2957019
;D ;D ;D
Gelukkig ben ik niet de enige met zo'n coördinatie vermogen!

Man, man, man wat hebben we hier liggen schateren. Mickey kwam zelfs kijken, omdat ze dacht dat we huilden. ;D Bedankt! We konden het gebruiken.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door