Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#2956905
Idd erg bekend hondje. Altijd leuk als je puppekind voor wolf uitgeaakt word  ::)
Maar nope geen wolf en ook geen Saarloos ( al is die vergissing nog te begrijpen)

Dit is haar mama:
Afbeelding

Dit is haar papa
Afbeelding

en dit haar broer
Afbeelding

Dit meisje beter te zien:
Afbeelding
Laatst gewijzigd door Weylyn op vr 11 jul 2014, 15:18, 1 keer totaal gewijzigd.
#2956951
[quote="Ruisje"]
Dus meneer Ludo Bor de Wolf gaat sporen onderzoeken van jouw puppenkind, Weylyn... :biggrin2:
[/quote]

Ja whahaha zie je hem al gaan met een vergrootglas  :P ;D

En zeg puppekind he want Konah zoals ze heet heeft nml iemand anders als baasje ;)
Maar bij mij blijven ze dan altijd mijn puppekinderen :)
#2956952
[quote="Weylyn"]
Idd erg bekend hondje. Altijd leuk als je puppekind voor wolf uitgeaakt word  ::)
Maar nope geen wolf en ook geen Saarloos ( al is die vergissing nog te begrijpen)

Dit is haar mama:
Afbeelding

Dit is haar papa
Afbeelding

en dit haar broer
Afbeelding

Dit meisje beter te zien:
Afbeelding

[/quote]

wat gezellig dat je ook komt neuzen hier in t woeste wolven topic ;)

en nu verklap je de verassing......... wel fijn dat er meer mensen zo mogen genieten van dit prachtige ras, hihihi zou  mijn toekomstige baby ook zulk nieuws worden?
#2956957
[quote="signmodel"]
wat gezellig dat je ook komt neuzen hier in t woeste wolven topic ;)

en nu verklap je de verassing......... wel fijn dat er meer mensen zo mogen genieten van dit prachtige ras, hihihi zou  mijn toekomstige baby ook zulk nieuws worden?
[/quote]

Ja kon het niet laten he :P

En tja of jou toekomstige pupkind ook zo'n nieuws wor hahahah
Hoop eerder dat die net als de andere gewoon bekend worden om het mooie ras wat ze zijn ;)
#2956966
[quote="bloemetje"]
Dan wil ik nu het verschil weten tussen een saarloos en deze knapperd!  :biggrin2:
Nee serieus ik vind t leuk om mijn rassenkennis uit te breiden.
[/quote]

De mooie dame is dus een Tamaskan.
Het grote verschil met de saarloos is dat de Tamaskan makkelijker te trainen is dan een Saarloos. Ze zijn opener naar mensen en actiever.
Vergeleken met de andere wolfhond rassen is de tamaskan het meest hond MAAR nog steeds geen ras voor iedereen
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door