Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Ruisje
#2950493
Thessa en Shanti schreef: Shanti eet op het gras en om eerlijk te zijn is het dat vaak. Ze likt de hele boel schoon en als het warm is denk ik er nog wel eens aan er water uit de gracht overheen te gooien.
Hier ook op het gazon en ik heb nog nooit zo'n schoon gras gehad :biggrin2:
Er gaat wel een emmer water over als ze uitgelikt zijn. ;)

Als het koud is of regent eten ze binnen en moeten ze in de buurt van de bakken blijven. De vloer wordt daar gedweild daarna met een afwasmiddelsopje. Een of twee keer per week stomen we sowiezo de vloer binnen.
Gebruikersavatar
Door joel
#2950579
Lizzy schreef: Rubbur matjuhhhh :biggrin2:

(tafelbeschermer/ondertafellaken, per meter te koop).
Ga dat ook maar eens halen,  hier wordt er niets afgelikt.... dus das weer mijn taak :biggrin2:
En een doekje over dat zeil is misschien sneller
Door bea
#2950584
Als Duchi klaar is met eten komt Jersey de boel schoonmaken , dat heeft ze op haar plek dan al grondig gedaan.
Dus hier gaat er niets anders overheen dan een Labrador ;D
Niets maakt zo goed schoon. ;)
Door Malamoods
#2950656
K'eyush houdt hier ook grondige schoonmaak na het eten. Hij 'poetst' zijn eigen plekkie en die van Ikijok ook helemaal schoon. Ik doe er na afloop water overheen, maar ik vind water met citronella eigenlijk helemaal geen slecht idee! Schoonmaakazijn zou idd. ook kunnnen.... Grappig om te lezen dat jullie je eigenlijk net zo 'niet druk' hierom maken als ik. Mijn discussie-partner vond 't allemaal wat onhygiënisch geloof ik...  ;D
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door