Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#2950185
zurca schreef: Onze houtworm heeft inmiddels ook zijn stuk hout ontvangen.
Maar onze houtworm vind dat hij zelf voor veel beter hout zorgt ::) Het houtje heeft een paar dagen zeer decoratief in de kamer gelegen en nu net schrik ik me de tandjes want er klinkt ineens een knal door de kamer. Wat blijkt?! Tous heeft besloten het hout toch maar eens te bekijken en knalt van de bank op de grond. Afijn, hij likt er wat aan, knaagt er wat aan maar gebruikt het nu als kopsteuntje ::) ::)
(Hebben jullie honden er stukjes af gekregen? Hier lagen wat losse stukjes op de vloer...)

@Pike, ik zou met je vragen gewoon eens naar Ekopets zelf gaan, wie weet kunnen ze je vragen zo beantwoorden of voor je na gaan vragen? ;)
Ik heb daar geen verwachting van. De tekst op hun site is een letterlijke vertaling van de tekst op de site van Anco zelf.
#2951953
Nope.... 1 poging gedaan omdat ik zo "aandrong". Voor de vorm toen wat likjes en knaagjes en nu mag het worteltje weer decoratief liggen te zijn..
Verwende monsters, dat zijn het....

:biggrin2: :biggrin2: :biggrin2:

Edit; ik denk dat ik 'm naar buiten ga verhuizen, in het gras kan die dan liggen...wie weet word het dan nog wat. ( voor de goede orde, ik heb het over de boomwortel, niet over Tous )
Laatst gewijzigd door zurca op do 03 jul 2014, 16:04, 1 keer totaal gewijzigd.
Door fransbulletje
#2951965
zurca schreef: Nope.... 1 poging gedaan omdat ik zo "aandrong". Voor de vorm toen wat likjes en knaagjes en nu mag het worteltje weer decoratief liggen te zijn..
Verwende monsters, dat zijn het....

:biggrin2: :biggrin2: :biggrin2:

Edit; ik denk dat ik 'm naar buiten ga verhuizen, in het gras kan die dan liggen...wie weet word het dan nog wat. ( voor de goede orde, ik heb het over de boomwortel, niet over Tous )

Hier net zo, de heren kijken er niet naar :-(
#2952020
Houden jullie honden wel van gewei? Ik denk erover een wordel voor Wotje aan te schaffen, die is zó mega obsessief met haar gewei, dat ik het gewoon af moet pakken. Misschien is de wortel iets zachter en durf ik dat langer in de bejaarde kaakjes te laten.  ::)

Of is gek op gewei geen garantie voor gek op wortel?
Door fransbulletje
#2952027
-Saskia- schreef: Houden jullie honden wel van gewei? Ik denk erover een wordel voor Wotje aan te schaffen, die is zó mega obsessief met haar gewei, dat ik het gewoon af moet pakken. Misschien is de wortel iets zachter en durf ik dat langer in de bejaarde kaakjes te laten.  ::)

Of is gek op gewei geen garantie voor gek op wortel?
Hugo is stapelgek op zijn gewei en kijkt niet om naar de boomwortel
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door