Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Fenixjuh
#2942848
Jeuj!!
Afgelopen dagen zitten vol tegenstrijdigheden.. Vrijdag is Jacy weer aangevallen en hij was er flink van onder de indruk..
Gedragstherapie ging voor geen meter vrijdag, en maandag weer begonnen met kijken=belonen. Het eerste contact met honden is verschrikkelijk. Alles is eng, hij kijkt weer naar afstanden verder dan 50 meter, ook kleine hondjes zijn weer eng.. We zijn nog verder weg dan voordat we met gedragstherapie startte (of wij merken het beter).
Jacy vond maandag hoekjes omgaan nog doodeng, maarrrr...
Hij zag maandag ook 2 konijntjes, en bleef staan  :o  Daar natuurlijk voor beloond en hij kwam liever zijn beloning halen dan achter de konijntjes aanrennen  :D Vanmorgen stak er een konijntje 3 meter voor hem het pad over, hij keek naar mij (ik had natuuuurlijk zijn bal moeten pakken  :-[ ) en ging snuffelend de struiken in, maar kwam wel redelijk snel toen ik hem riep. Ik vond het meer volgen dan jagen  ::)

En tijdens het lopen.. Nou, kijk zelf, is dit een hond die graag naast mij loopt of angstvallig alles in de gaten wil houden? ( filmpjes zijn een beetje verrot, is best moeilijk, filmen en lopen tegelijk  :P )




Barfplaats wordt gesponsord door