Eerst naar de dierenarts. In de planning stond: een prik geven van 2 ml redelijk koude vloeistof. We kregen er gratis een meneer met een trapje die aan het plafond ging werken bij! Toch ging het heel erg goed, ik mocht de prik geven en dat lukte ook allemaal prima. Dus hebben de dierenarts en ik de hand geschut en heb ik besloten dat we klaar zijn met oefenen! In september gaan we voor de rabies en als die gezet is, is het voor mij helemaal klaar en echt en goed. Dan is het voor mijn gevoel helemaal afgerond, maar voor nu is het oefenen goed zo. En jeeeezzzz, daar ben ik super trots op! We oefenen lekker nog door met andere dingetjes, zoals zijn oren, tanden en vertrouwen als andere mensen iets willen. Maar dat heeft geen haast. De belangrijkste stap is genomen!
Met een euforisch gevoel zijn Oscar en ik weer in de auto gestapt en naar Daantje gereden. Daar mocht Oscar weer van alle vrijheid genieten. En dat deed ie! Hij wist precies waar we waren. Baas, tot straks, hier mag ik lekker doen wat ik wil! Eerst ging hij alles afsnuffelen, daarna ging hij markeren en vervolgens ging het gas open. Jeetje, wat heeft ie gerend! Vol gas, als hij langs kwam voelde je de grond trillen. Tijdens de thee moest ie maar even in de schaduw uithijgen, maar daarna ging ie gewoon weer! Het leukste vond ie nog wel tussen Hilje en mij heen en weer rennen, dan kreeg hij van ieder van ons koekjes en knuffels en mocht ie tussendoor sjezen. Hij vindt Hilje heel erg leuk, ook al was het nu pas de tweede keer dat hij haar zag. Maar ik ben het natuurlijk ook helemaal met Oscar eens! Dank je wel!!!!!!!!!!!! Voor deze fantastische dag weer! En voor alle lekkernijen die Oscar van de week op zal smullen!
Eerst een filmpje van Speedy gonzales:
Drinken uit de vijver

In zijn eentje op scharrel tocht

Hij begint met even warmlopen

En dan begint het betere werk:

Als dit geen blije kop is, dan eet ik mijn schoen op!

Verplicht pauzeren in de schaduw

En even poseren op het veld

En ook nog een van ons samen