Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door - Judith -
#2946547
Mieke L. schreef: nee he? ziet er niet echt smakelijk uit  :biggrin2:
Een beetje als een uit het profiel van je schoen gevallen platgetrapte hondendrol  :biggrin2:

(Wie in godsnaam heeft deze vorm verzonnen en waarom heet het ding Mexicano??)
Gebruikersavatar
Door Mieke L.
#2946548
- Judith - schreef: Een beetje als een uit het profiel van je schoen gevallen platgetrapte hondendrol  :biggrin2:

(Wie in godsnaam heeft deze vorm verzonnen en waarom heet het ding Mexicano??)
Dat is het!! Het deed me aan iets denken maar nu weet ik wat  :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door koekje
#2946561
Ow, ik viind ze best te eten eigenlijk. Ook in niet-zwangere toestand  :biggrin2:
Smaakt naar gekruide frikandel.

De associatie met geplette hondendrol had ik er nog niet mee  >:(
Gebruikersavatar
Door -Annemarie-
#2946577
koekje schreef: Ow, ik viind ze best te eten eigenlijk. Ook in niet-zwangere toestand  :biggrin2:
Smaakt naar gekruide frikandel.

De associatie met geplette hondendrol had ik er nog niet mee
  >:(
:biggrin2: :biggrin2: :biggrin2:

Dat hadden wij nou ook nooit met die pusflap.  :P  ;D
Door Urs
#2946745
Als het goed is kan ik straks weer koken, de inductie plaat is sinds donderdag kapot, straks komt de nieuwe.

Elena wil graag kipkluifjes met daarbij gebakken aardappel blokjes die in je mond kapot knappen als je erop bijt . En slaai met entourage. Dus dat gaan we dan maar eten.
Door Lizzy
#2946845
Gisteren pannenkoeken (ik had vegetarische speckjes erdoor gegooid. Ohhh BLEH :puke: ! Vandaag tuinbonen uit eigen tuin :dribble:. Met een vegetarisch nieuw vega worsie van de AH. Zag er wel lekker uit.
Door K&D
#2946906
- Judith - schreef: Een beetje als een uit het profiel van je schoen gevallen platgetrapte hondendrol :biggrin2:

(Wie in godsnaam heeft deze vorm verzonnen en waarom heet het ding Mexicano??)
:D ;D ;D ;D
Er zijn wel meer vunzig uitziende snacks op de markt.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door