Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door me and my boys
#2943934
judith1967 schreef: En is het nog gelukt met de deuren??
met de huiskamer deur niet... daar ga ik morgen een andere voor halen... de rest van de deuren in de gang wel!
de muren zijn nu klaar(lees blauw :biggrin2:) en heb alle posten geschuurd... en gelakt...
iedereen hier ingelicht inc mn lieftallige hondjes..... vinnie loopt nm al rond met een blauwe staart...
ben ik net ff weg.......kom terug hebben ze gewoon tegen mn nog natte deurposten gelegen!!!!!!!!!!!
*vindikdushelemaalnietleukenmoetmorgenweerschuren*
t ergste is dat zoonlief gewoon in de kamer zat... >:(
Laatst gewijzigd door me and my boys op do 19 jun 2014, 20:26, 1 keer totaal gewijzigd.
Door rosmin
#2943939
vanaalst schreef: met de huiskamer deur niet... daar ga ik morgen een andere voor halen... de rest van de deuren in de gang wel!
de muren zijn nu klaar(lees blauw :biggrin2:) en heb alle posten geschuurd... en gelakt...
iedereen hier ingelicht inc mn lieftallige hondjes..... vinnie loopt nm al rond met een blauwe staart...
ben ik net ff weg.......kom terug hebben ze gewoon tegen mn nog natte deurposten gelegen!!!!!!!!!!!
*vindikdushelemaalnietleukenmoetmorgenweerschuren*
t ergste is dat zoonlief gewoon in de kamer zat... >:(
proest :o ;D
maar zo kan je je nog even uit blijven leven ;)
Door Borke
#2944314
Mijn complimenten Ellen hoe jij jezelf herpakt en niet bij de pakken neer gaat zitten sippen, maar leuke actieve dingen gaat doen en zo de draad van het leven weer oppakt.
Als jij ook iets in je hoofd hebt - dan zal het gebeuren en snel ook - mooi  :-*
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door