Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#2937449
Ja ik zie gelijkenis vooral de vacht maar ook de 'grove' kop. Cédor heeft een markante kop en dat zie ik terug in zowel Raiko als Doris.
Hoog tijd om weer eens een fotootje te plaatsen... Doris is inmiddels al weer ruim 10 maanden...
Is Raiko ook zo speels? En ook zo ontzettend lief?
Ondanks haar jonge leeftijd heeft zij ook al een heul dikke vacht. Misschien kan zij hulpsinterklaas worden???  ;)
Doris komt bij Black and White Island vandaan, vlakbij Kampen.
Leuk!!!
#2937479
luka en kira schreef: Ja ik zie gelijkenis vooral de vacht maar ook de 'grove' kop. Cédor heeft een markante kop en dat zie ik terug in zowel Raiko als Doris.
Hoog tijd om weer eens een fotootje te plaatsen... Doris is inmiddels al weer ruim 10 maanden...
Is Raiko ook zo speels? En ook zo ontzettend lief?
Ondanks haar jonge leeftijd heeft zij ook al een heul dikke vacht. Misschien kan zij hulpsinterklaas worden???  ;)
Doris komt bij Black and White Island vandaan, vlakbij Kampen.
Leuk!!!
Ja, klopt dat heeft Cédor ook idd een markante kop. Toen ik voor het eerst foto's van hem zag was ik meteen weg van 'm.
Ik ben ook wel heel benieuwd naar jouw Doris! Haha..ja Doris en Raiko zijn vast heel goede hulpsinterklazen  :biggrin2:
Idd, Raiko is echt zo'n lieverd! En heel leergierig en door pupmans nu ook weer heel speels haha...de kleine wervelwind zorgt er wel voor dat Ome Raiko gaat spelen hihihi.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door