Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Fenixjuh
#2936590
Mini's 3-tal schreef: Heb gisteren of eergisteren besloten dat ik er wel weer klaar mee ben. Over 2 weken ben ik weer socialemediatechnisch gezien onbestaand.
Hoe doe je dat? Ik kijk zo eens per week op Facebook, ook om te controleren. Ben je niet bang dat je nog wel gewoon te taggen bent? (Zo jaloers op mijn vriendje zonder facebook)
Gebruikersavatar
Door Ronald
#2936593
Fenixjuh schreef: Hoe doe je dat? Ik kijk zo eens per week op Facebook, ook om te controleren. Ben je niet bang dat je nog wel gewoon te taggen bent? (Zo jaloers op mijn vriendje zonder facebook)
Nee, ik krijg nu een
Afbeelding
als ik nog een berichtje naar Michiel wil sturen...

Dus je kunt ècht weg!
Gebruikersavatar
Door Angelique
#2936651
Fenixjuh schreef: Hoe doe je dat? Ik kijk zo eens per week op Facebook, ook om te controleren. Ben je niet bang dat je nog wel gewoon te taggen bent? (Zo jaloers op mijn vriendje zonder facebook)
Je kan dat taggen ook al op voorhand uitzetten c.q. dat jij eerst toestemming moet geven dat men je tagged in een posting.
Door Suzanne
#2936700
Jammer genoeg kun je niet meer uitezetten of je wel of niet ziet dat een vriend op een openbaar bericht reageert of een spelletje doet of gewoon iets 'liked"... rete-irritant dat dat dus voor iedereen zichtbaar is en blijft.

Niet dat ik geheimen heb maar niet elke FB vriend hoeft te lezen van welke groepen ik lid ben en wat ik daar schrijf bijvoorbeeld. Omgekeerd hoef ik dat van mijn vrienden ook niet te zien.

Suzanne
Gebruikersavatar
Door Radja
#2936754
Wat ik enorm ergerlijk vind aan FB,is dat als ik google,bijvb zo als eergisteren op fly and drive met een camper,dan staat de volgende dag,zowel de site van de huur camper als cheap ticket als voorgestelde berichten op mijn pagina! Voelt als in de gaten worden gehouden! En nee heb bewust die pagina's op google niet op like gedrukt.

Maar idd ook alle spelletjes en levels die "vrienden" hebben behaald en de likes!
Laatst gewijzigd door Radja op do 05 jun 2014, 20:40, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Martine-Tom
#2936758
Radja schreef: Wat ik enorm ergerlijk vind aan FB,is dat als ik google,bijvb zo als eergisteren op fly and drive met een camper,dan staat de volgende dag,zowel de site van de huur camper als cheap ticket als voorgestelde berichten op mijn pagina! Voelt als in de gaten worden gehouden! En nee heb bewust die pagina's op google op like gedrukt.

Maar idd ook alle spelletjes en levels die "vrienden" hebben behaald en de likes!
Daar heb ik nu een add blocker voor...heerlijk rustig!
Gebruikersavatar
Door Radja
#2936793
Martine-Tom schreef: Daar heb ik nu een add blocker voor...heerlijk rustig!
Ik heb een ipad,is daar ook een add blocker voor en zo ja hoe kom ik daar aan? Want echt ook ik begin een hekel aan FB te krijgen!
Door Martine-Tom
#2936794
Radja schreef: Ik heb een ipad,is daar ook een add blocker voor en zo ja hoe kom ik daar aan? Want echt ook ik begin een hekel aan FB te krijgen!
Oh ik heb geen idee, als je zoekt in de store op add-blocker kom je dan niet iets tegen?
Gebruikersavatar
Door -Annemarie-
#2936799
Martine-Tom schreef: Daar heb ik nu een add blocker voor...heerlijk rustig!
+1  :)

Geen idee of er voor de ipad ook een is. Heb wel een ipad maar daar ga ik niet mee op fb.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door