Ik merk dat ik teveel wil doen

De boeken van Karen Rose en Karin Slaughter heb ik allemaal gelezen en die boeide me. Ik durf niet zo maar een andere schrijver te nemen in dit genre (genre bevalt me wel

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Else! schreef: q serie van jussi adler olsen - zelfde genre en mega spannendMileniumtriologie films gezien dan vallen de boeken af. Andersom wil ik nog wel doen
En heb je de mileniumtriologie al gelezen, eerste boek even inkomen maar daarna ook echt mega spannend (een vd gaafste boeken die ik gelezen heb)
Pluto schreef: Linda Jansma?Schrijf ik op mijn lijstje. Ik ga straks naar de boekhandel heerlijk snuffelen zover de krukken en knie het toelaten
dinky89 schreef: Ik heb erg genoten van de Michael bellicher serie van Charles den Tex (de macht van meneer Miller, wachtwoord en cel).O leuk! Dat is weer eens wat anders dan Baantjer
Ik ben nu bezig in ander boek van hem (de vriend) en ben nog van plan andere boeken van hem te lezen. Vrij vlotte schrijfstijl en zijn thrillers spelen zich af in Nederland ;-)
Cindy de Wolf schreef: De boeken van Tess Gerritsen zijn een aanrader. Ik kan ze je mailen als je wilt. David Baldacci, Steve Mosby, Stephen King.Dank je wel voor je aanbod onwijs aardig