Of kunnen jullie mij vertellen welke app voor een leek ook te begrijpen is

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
-Annemarie- schreef: Ik heb Runkeeper op de telefoon. Voor mij als leek best wel goed te gebruiken.MyTracks van Google inderdaad. Doet wat je verwacht, houdt bij wat je gedaan hebt. Hoogteverschil, snelheid, al dan niet gemiddeld, afgelegde afstand, etc. Je zet je gps aan, start de app, wacht even tot je een positie hebt, drukt op de opnameknop en je gaat gewoon wandelen. In erg dicht bos raakt ie je positie sneller kwijt, maar in het open veld gebeurt dat zelden tot nooit. Dat is met lief d'r Samsung GS3, die heeft een superontvangst, dus daar ligt t niet aan. Verder upload ie bij een internetverbinding je track automatisch naar je Google Drive en kun je m dus meteen op de laptop bekijken of delen.
Maar meneer -A- vind het helemaal niks en die heeft My Tracks. Ook goed.![]()
zhiva schreef: euh.... ik wil gewoon een onbekend bos in kunnen lopen en dan zo'n geel lijntje zien die me verteld wat ik gelopen heb, zodat ik altijd weer weet waar ik naar terug moetDat kan dan hoor. Hebben jullie nu dan allebei een smartphone?![]()
zhiva schreef: euh.... ik wil gewoon een onbekend bos in kunnen lopen en dan zo'n geel lijntje zien die me verteld wat ik gelopen heb, zodat ik altijd weer weet waar ik naar terug moetOw dat lijkt mij ook wel handig!![]()
Hope schreef: Ow dat lijkt mij ook wel handig!dat dus
Aangezien ik eens vijf uur lang de weg aan het terugzoeken was![]()