Nu zijn wij niet echt van die stoofvlees liefhebbers in de vorm van hachee of goulash enz. Valt er misschien nog iets anders mee te doen? (behalve aan honden voeren

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Radja schreef: Een lekkere indonesische rendang van maken! Ontiegelijk veel werk maar wel heerlijk!Of je haalt even een boemboe bij de AH, daar heb je ook Rendang van.
Radja schreef: Als het heel goed vlees is,kan je van de riblap ook lekker een cote de boeuf maken,bereiden als biefstuk! Of een boeuf bourguignon.Whahaha, ja dat dus. Ik wist niet meer hoe je het schrijft.
Naomi B schreef: Terriaki mee maken maar dan lang laten sudderen. Is ook erg lekker.Dat is de naam van mijn Franse stoofschotel, was even de naam kwijt.
Rendang ook! mjam!
en als het heel goed vlees is, laatst op tv gezien, gewoon als biefstukje bakken.... Maar dat was wel van speciale koeien ook.
Verder heerlijk in de groentesoep.
boeuff bourgignonne (oftewel stoofpotje met rode wijn en ander lekkers erdoor)
En tja, stoofvlees met bier en dan bij de patatten. Hmmmm.
Ik zou het wel weten...
Jantina schreef: Ja maar een deel gebruiken wordt moeilijk. Het is ingevroren in 1 kg verpakkingen. Boeuf Bourgignon heb ik dus laatst geprobeerd, maar we vonden het toch net niks. En het heeft ook niet een dusdanige kwaliteit dat het als biefstuk te bakken is. Maar stoven is echt de enige optie dus?Oude koe? Zou het zeker proberen als biefstuk. Wij hebben ook steeds een stuk koe. Heerlijk vlees. En draadjesvlees? Ook lekker en puur.