Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#2932746
Ik heb er wel een voorstelling van  :biggrin2: :biggrin2: Is in die peugeot ook zo, daar kan je denk ik nog wel een eitje in de auto bakken met warm weer (zelf roosteren lukt ook goed trouwens). Dit keer maar wel even opgelet, maar hier ook een harco die de boel koel houdt. De vorige proefrit was het warm en het was heerlijk in de auto. Toen ik uitstapte was het alsof ik tegen een muur aanliep. Dus dat is goed te doen in de auto :)

Vanmorgen hebben de dames kennis gemaakt met de nieuwe, vonden het wel vreemd, maar niet zo vreemd als de VW, daar wilden ze niet eens in. Nu wel, was in no-time bekeken. Alleen moet nog wel even wennen dat deze in alles sneller is. En ook in remmen is die veel sneller en dan is lederen bekleding wel glad. :) De achterbank gaat er uit en er komt een bench in, op hoogte met een ruimte er onder voor de doggyride!  Fred de VW was dan ook niet zo jong meer. Vanmorgen gelijk uit kunnen proberen hoe die in de regen rijdt, eindelijk eens geen beslagen ruiten en de hele weg met een trekker de voorruit schoon maken. Dat was eng! Gelukkig is dat allemaal verleden tijd!
Skyline schreef: Heb zelf een zwarte auto met zwart lederen bekleding
Wel warmte werend glas maar daar heb je ook niet veel aan zo ;-)

Gelukkig wel climatcontrol en arko  ;D
#2932748
Dank je, gaat lukken! vanmorgen al een heel eind gereden, maar toen was de tank bijna leeg (zat niet zoveel in) Proefritje vandaag al weer gemaakt, straks nog even naar het bos met handdoeken mee :)

*Lia* schreef: Leuke toet. Veel plezier en veilige kilometers ermee.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door