Heb de stekker er al uit gehad op de reset knop gedrukt maar niks helpt lampjes branden wel
Het is een sweex ding gelukkig heb ik nog mijn tel anders had ik geen eens berichtje gehad van Ramses
Weet iemand iets ????
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
kiara schreef: Mijn WiFi doet het niet meer en heb er de balle verstand van kan niet meer op mijn laptopAls je op de resetknop drukt, gaat ie terug naar de fabrieksinstellingen en met een beetje geluk staat de instelling daarvan onderop je router.
Heb de stekker er al uit gehad op de reset knop gedrukt maar niks helpt lampjes branden wel
Het is een sweex ding gelukkig heb ik nog mijn tel anders had ik geen eens berichtje gehad van Ramses
Weet iemand iets ????
K&D schreef: Heeft je laptop wel verbinding met je router en het internet?Ja hij probeert verbinding te maken maar lukt niet
Mini's 3-tal schreef: Als je op de resetknop drukt, gaat ie terug naar de fabrieksinstellingen en met een beetje geluk staat de instelling daarvan onderop je router.Ik ga kijken maar als dat zo is wat dan? Het was zo ineens heb niks gedaan stom ding en helemaal dat ik er niks van snap