Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door chipjolie
#2930707
Jaa ik kan ook echt niet wachten :smitten: hoe toevallig is het dat ik storm al vanaf baby ken, en hij onbewust dat ik hem ooit zou gebruiken m'n lievelings reu in het nest was  :biggrin2:
We hadden nog een kink in de kabel, baasje van storm gaat de Alp d'huzes fietsen.. Vanaf 30 mei tm 7 juni zijn ze daar.. met storm  :-X maar we hebben geregeld dat hij die week bij mij logeert  :biggrin2: :groupwave2: :daisy: vet luxe! :smitten: dus wees maar niet bang dat er niet genoeg spamm komt hahahha
Laatst gewijzigd door chipjolie op za 24 mei 2014, 11:12, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Lizzy
#2930737
chipjolie schreef: Jaa ik kan ook echt niet wachten :smitten: hoe toevallig is het dat ik storm al vanaf baby ken, en hij onbewust dat ik hem ooit zou gebruiken m'n lievelings reu in het nest was  :biggrin2:
We hadden nog een kink in de kabel, baasje van storm gaat de Alp d'huzes fietsen.. Vanaf 30 mei tm 7 juni zijn ze daar.. met storm  :-X maar we hebben geregeld dat hij die week bij mij logeert  :biggrin2: :groupwave2: :daisy: vet luxe! :smitten: dus wees maar niet bang dat er niet genoeg spamm komt hahahha
Volgens mij ook de mijne. En ik vind hem zo geweldig goed opgedroogd :smitten:. Ik heb hem 1 keer met zijn baas ontmoet in het Bentwoud en wow, was ik onder de indruk van hem :smitten:
Door Lil
#2930800
chipjolie schreef: Hahah lil hmz ik heb 3 bewakers rond lopen dus durf dan maar eens een kind mee te nemen :p
Dat moeten dan wel mensen zijn wilt mij dat tegen houden.

Die andere drie bewakers weet ik wel raad mee.
Gebruikersavatar
Door chipjolie
#2933648
het gaat al opschieten :D  vandaag Storm opgehaald en geniet nu al van hem.. zo makkelijk en zo lief!
meteen maar even gekiekt voordat ik op m n kop krijg dat ik niet genoeg spam haha  :P

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

morgen ocht progesteron prikken maareee ze is bijna niet te houden haha
#2933922
Weet je? Volgens mij kan ik op één dag bij twee nesten gaan puppyknuffelen! Bij de grote zus van Tucker is nu drachtig (bij de fokker) en daar ga ik een keer kijken. Ze wonen in Alphen aan de Rijn en ik kom vanuit Drenthe. Is dat een beetje in de richting??  :D Er zal zo'n 4-5 weken verschil zitten tussen de nesten denk ik dus zou precies moeten kunnen. Het lijkt me in ieder geval erg leuk om jouw honden eens te ontmoeten, we zullen zien, je hebt het die periode al druk genoeg met bezoek  ;).
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door