Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Lil
#2928337
Sher schreef: Nou, mijn hondje is wel supervriendelijk en jaagt niet echt honden weg.  ;)
Het was wel de manier waarop ze met Chispa speelde en dat beviel hen beiden goed. Bij kleinere hondjes wil ze ook wel op een andere manier spelen, maar ze is bij grotere honden al gauw te klein en teer voor een worstelpartij. Dat doet ze soms wel met de kat, maar die is eigenlijk ook sterker.  :P Ze is echt bijzonder vriendelijk en ik heb nog nooit een hond gezien die bang voor haar was. Bij grote honden gedraagt ze zich prima, maar spelen is dan moeilijk. Je ziet dat ook aan die grote honden. Toen Chispa er nog was, keken ze nooit zo lang naar haar.

Dat betekent niet dat het spelen met Tilly iemand moet worden opgedrongen hoor. Dan speel ik wel met haar, ook niet zo erg.  :P
Was alleen even vraagje wat je met opjagen bedoelt ;) Daar zijn namelijk veel gradaties in. Opdringen gaat hem zonder meer niet worden, maar ik zal eens vragen of de persoon in kwestie alweer toe is aan gezelschap of niet en dan komt er vanzelf reactie (of niet haha).

Barfplaats wordt gesponsord door