Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Radja schreef: Heb een heerlijk recept voor een zelfgebakken broodkrans,met mozzerella,parmezaanse kaas,pancetta,basilicum,semi zongedroogde tomaatjes,gekookte eieren. Heerlijk om koud te eten en vooraf (2 dagen) te maken! Geef een gil indien intresse en ik schrijf het recept en probeer er foto's bij te plaatsen.Gil!
Anne in Duitsland schreef: Gil!![]()
siempie73 schreef: Heeel hard!Ik ga het zo opschrijven,foto's volgen later wanneer manlief thuis is,staat op zijn pc en uhum ik ben een digibeet,ook geen idee hoe ik de foto's hier plaats
Anne in Duitsland schreef: Klinkt waanzinnig lekker (zonder de ham danHad idd nog voor de evt. Vegetariërs erbij willen schrijven dat ze voor de ham zelf wel iets origineels,licht zoutig, in kunnen vullen,voor de viseters,bijvb gerookte zalm of tarbot. Maar ook gerookte champignons,lees paddestoelen kan natuurlijk ook! Voor veganisten wordt dit recept vrij moeilijk!) en helemaal niet moeilijk! Die gaat bij de recepten voor spontaan bezoek. Dank je! Enne... ben erg benieuwd naar de foto's!
Anne in Duitsland schreef: Smörgåstårta?
zwedenblog.blogspot.se/2009/04/recept-smorgastarta.html
Is alleen maar lekkerder als je hem een dag van tevoren maakt! Meenemen in een koelbox, klaar. Weer eens wat anders. En lekker!
PS/ Er staat dat je de garnering moet aanbrengen voordat je hem serveert, maar dat is onzin. Gewoon helemaal klaarmaken en dan in een taartdinges van Tupperware of zo meenemen.