Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door miik
#2924375
[quote="Martine-Tom"]
Ohhh ik dacht dat de da alleen de chip zette en dat de registratie achteraf moest gebeuren. Niet dus  :)[/quote]
Het kan allebei.
Alleen het was altijd zo dat je per registratie ook moest betalen. Dus dat bedrag zat dan al bij de prijs in, die je betaalde voor de dierenarts om de chip te zetten.
Maar nu heb je bv bij petlook, dan maak je 1 account en dan kun je daar meerdere dieren op zetten. Dan betaal je dus maar 1x, en dan kost het ook niks extra als je iets wilt wijzigen. Terwijl bij de NDG kostte elk dier en elke wijziging weer extra geld.
Door Buran en Co
#2924508
Toen Suus weg was bedacht ik me ook opeens (al na paar minuten) dat ik nooit een formulier oid in had hoeven vullen bij het chippen dus ik dacht ook meteen: maar hoe weten ze nou dat dat chipnummer bij mij hoort? Tsja, registreren dus..... Oy hadden ze het wel netjes gelijk bij de DA gedaan maar Jake en Suus waren nog niet geregistreerd. Meteen gedaan en de andere dieren ook gecontroleerd. Maar wel raar dat je zelfs haar nummer niet naar boven kunt krijgen............  :-\
Door eelke
#2924547
Oh ja, dat moet ik voor Gijs nog steeds doen...ik denk dat ik hem nooit helemaal heb durven accepteren....  :-\


Heb ik een tijd terug hier ook al geschreven. Kaartje had ik zelfs nog, netjes ingevuld, en dat ligt nu nog te wachten tot het op de bus gaat. Dom. Toch maar doen dan. Een beer raak je niet zo makkelijk kwijt, maar toch.
Gebruikersavatar
Door MarijeEnBoomer
#2924576
Je kan gewoon online registreren  ;)
Maar is toch gek dat ik haar ook bij de raad niet naar boven krijg!
Ze heeft meerdere gezondheidsonderzoeken gehad daar!
Gebruikersavatar
Door Riek
#2924588
[quote="MarijeEnBoomer"]
Je kan gewoon online registreren  ;)
Maar is toch gek dat ik haar ook bij de raad niet naar boven krijg!
Ze heeft meerdere gezondheidsonderzoeken gehad daar!
[/quote]
Is inderdaad heel erg vreemd.
Wel nestzusjes en/of broertjes?

Misschien verkeerd gespeld?
Of heb je op nummer gezocht?
Gebruikersavatar
Door MarijeEnBoomer
#2924595
[quote="Riek"]
Is inderdaad heel erg vreemd.
Wel nestzusjes en/of broertjes?

Misschien verkeerd gespeld?
Of heb je op nummer gezocht?
[/quote]
Ik heb op nummer gezocht
Gebruikersavatar
Door kira
#2924597
Ik weet dat wij van de fokster van Bronny opeens te horen kregen dat ze had nagekeken en toen bleek Bronny en haar zusters allemaal foetsie te zijn. Zij heeft toen gemaild en kreeg daarop een mail terug dat er nog iets moest gebeuren. Ik moet nu weg, maar ik zal de mail opzoeken waarin stond wat je nog moest doen. Bronny is inmiddels vindbaar.
Gebruikersavatar
Door MarijeEnBoomer
#2924713
[quote="Jantina"]
Dan is het rare zaak dat je haar niet bij de RvB naar boven krijgt ja...
[/quote]
Haar stamboom kan ik vinden op chip.
Maar dan weet je dus nog niet dat ik haar eigenaar ben en op welk nummer je me moet bellen!
Ik de hondenvinder komt ze niet naar boven.
Gebruikersavatar
Door Kaio
#2924718
Heb toevallig van de week gechecked. Fozzy kon ik ook niet vinden terwijl ik 100 nee 300% zeker weet dat ik hem bij backhome geregistreerd heb. Heb nl vaker gechecked, maar is foetsie  nu
Gebruikersavatar
Door MarijeEnBoomer
#2924724
[quote="Kaio"]
Heb toevallig van de week gechecked. Fozzy kon ik ook niet vinden terwijl ik 100 nee 300% zeker weet dat ik hem bij backhome geregistreerd heb. Heb nl vaker gechecked, maar is foetsie  nu
[/quote]
Noujaaaaaa!!!
Ik ben nogal panisch in het kwijt raken van Queen B. Zo mag ze nooit los zonder penning en bij mogelijk uitbreken ( drukte in huis, in vakantiehuisjes ) heeft ze altijd een halsband om.
Dus ik weet ook zeker dat ik haar geregistreerd heb!!
Gebruikersavatar
Door MarijeEnBoomer
#2926694
kira schreef: Ik weet dat wij van de fokster van Bronny opeens te horen kregen dat ze had nagekeken en toen bleek Bronny en haar zusters allemaal foetsie te zijn. Zij heeft toen gemaild en kreeg daarop een mail terug dat er nog iets moest gebeuren. Ik moet nu weg, maar ik zal de mail opzoeken waarin stond wat je nog moest doen. Bronny is inmiddels vindbaar.
Weet je het nog?
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door