Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#2925114
Martine-Tom schreef: Is gelukkig niet aan de andere kant van nederland ofzo  :P
Lijkt me zo leuk, maar weet nu al dat ik op de dag zelf er teveel tegenop zie  :-[
En als Eelke ook komt? Kunnen jullie niet gezamenlijk reizen? Ik kan me voorstellen dat je er tegenop ziet, maar als je eenmaal bent is alles weer goed.  :-*
#2925123
Pauline schreef: En als Eelke ook komt? Kunnen jullie niet gezamenlijk reizen? Ik kan me voorstellen dat je er tegenop ziet, maar als je eenmaal bent is alles weer goed.  :-*
Ja dat mislukte de vorige keer ook  :-[ Hier was het toch echt zulke takke weer...

Het duurt nog ff dus ik hou het in mijn achterhoofd, lijk me wel heel erg leuk namelijk!
#2925129
Martine-Tom schreef: Ja dat mislukte de vorige keer ook  :-[ Hier was het toch echt zulke takke weer...

Het duurt nog ff dus ik hou het in mijn achterhoofd, lijk me wel heel erg leuk namelijk!
Zou echt heel leuk zijn als je erbij bent!
Ze hebben zelfs tegen mij (!!!) aardig gedaan vorige keer, moet helemaal goedkomen dan!  :-*

Is het trouwens raar om oppas te regelen voor een BP-wandeling?  ::)
#2925169
Kim_S schreef: Zou echt heel leuk zijn als je erbij bent!
Ze hebben zelfs tegen mij (!!!) aardig gedaan vorige keer, moet helemaal goedkomen dan!  :-*

Is het trouwens raar om oppas te regelen voor een BP-wandeling?  ::)
Heb ik aardig tegen jou gedaan?  :o :biggrin2:

En op de laatste vraag is het antwoord: NEE!

En Martine je moet nooit naar het weer bij jullie kijken, bij ons is alles beter! :P :P :P
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door