Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#2919278
de Meiden schreef: Dan zal het w.s een versvoeder zijn en hem hier vandaan hebben genomen... er is niets gedeeld op mn FB.... zou het anders ook niet weten..
Nee hij voert brok maar snel is hij wel ;)
Door miik
#2919287
Er staan zo veel mensen foto's te maken, en degene die vaker foto's maken ven het frisbee weten hoe zo'n sprong gaat, dus het zal me niks verbazen als er gewoon meer mensen zijn die deze foto hebben gemaakt !
Misschien heeft Wendy of Cecile hem gedeeld ? Tis tenslotte broertje van Storm...
#2919328
miik schreef: Er staan zo veel mensen foto's te maken, en degene die vaker foto's maken ven het frisbee weten hoe zo'n sprong gaat, dus het zal me niks verbazen als er gewoon meer mensen zijn die deze foto hebben gemaakt !
Misschien heeft Wendy of Cecile hem gedeeld ? Tis tenslotte broertje van Storm...
Ik ben onschuldig!!
Bij mijn weten zitten de baasjes van Chaos niet op dit forum, maar krijgt Chaos wel vers (KVV).

Gave foto's!
Door saiko
#2919565
OW leuk! Wij waren er ook ;-) met mijn kleine rode springkanon
Alleen was is om half 10 al aan de beurt en pas rond half 5 weer
Zo'n leuke sport
En super trots!! we hebben in de distance toch wat puntjes verzameld en een mooie 10e plaats :-)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door