Wodka heeft vanmorgen een stuk gewei gekregen van me, en is daar helemaal happy mee.
Nu bijt ze er wel kleine stukjes af. Sommige heel klein, niets aan het handje. Maar ook sommige, die makkelijk door te slikken zijn, maar ik wel hard vind.
Verteren die gewoon? Poept ze die uit? Kan het kwaad?
Laatst gewijzigd door -Saskia- op za 03 mei 2014, 15:46, 1 keer totaal gewijzigd.
Lastig...
Mijn Mickey heeft een poosje kiezelstenen gegeten... (was een beetje dom ) maar die poepte ze gewoon weer uit...
Ik neig er zelf naar om te zeggen dat het er wel weer uit komt.
De buffelhuiden enzo die erom bekend staan om verstoppingen te geven, dat wordt 1 grote plakkende bonk, en dat gebeurd met dit spul niet...
Maar ja, of je met zo'n oude dame een risisco wil nemen.... moeilijk !
Hier deden ze dit ook .Eentje heeft zich er eens in verslikt ,daarna heb ik het afgepakt .
Ik vond dit soort stukken ook terug in hun poepjes,het was echt knetterhard en scherp zoals botstukken.
Knagen is leuk ,maar dit soort stukjes zou ik toch te hard vinden bij een grand old lady
Van die witte botten moeten ook obsessief op. In z'n geheel.
Dat vind ik vele malen enger en krijgt ze dus ook zelden. Dit is dan al een heel stuk beter.
ik heb ooit een schil van een eikeltje uit Storm zien komen met zo'n akelig scherp hoekje de zenuwen heb ik gehad dat er meer zouden zitten zo scherp het zou de ingewanden open halen , het lijkt mij een heel strak plan om haar alleen onder toezicht te laten kluiven en zit soort stukjes snel in de kliko te laten zakken ja .