Of we er echt al helemaal klaar voor zijn denk ik niet maar we gaan gewoon leuk buiten spelen en ervaring opdoen.

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Anne in Duitsland schreef: Hoezo niet klaar? Volgens mij snapt ie prima wat de bedoeling is!Haha, ja vangen kan hij als de beste. Hopelijk doet hij ook alle ingestudeerde kunstjes die bij frisbee horen om een leuke freestyle te kunnen laten zien![]()
![]()
Antonia schreef: Wat ziet ie er leuk en mooi uit! En als ie er lol in heeft dan is het toch al helemaal goed 8)Mooi is hij zeker. Een 1ste plaats voor een Border Collie uit werklijn is best knap. Hier was hij net 5 maanden.
Cizsel schreef: Haha sorry, ietsje fanatiek? Hahaha ik zie een Nova koppie die is ook zo fanatiekYep hij is heul fors.
Eerste plaats voor een Border uit werklijn, ja, knap! Maar met zijn bouw, begrijp ik dat ook wel. Hij is zo fors!
Malamoods schreef: Wat 'n mooierd!Dank je wel! Komt goed.Veel succes en vooral veel plezier!
![]()
Ramses1 schreef: Yep hij is heul fors.
Halfbroers Owen en Nova. Owen was hier net 8 maanden en Nova 2 jaar dacht ik. Flink stuk groter
![]()