Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door M@rina
#2915549
monster schreef: Jij hebt duidelijk geen golden retriever. Dit isvoor ons dagelijks werk!
Wij gaan of naar het strand en zand valt er vanzelf weer uit... zie foto en tekst van -Saskia-
-Saskia- schreef: :biggrin2: Like!

Ik vond het amazing hoe schoon en droog Cooper was nadat hij comateus op mijn bank had liggen slapen na zijn strand-uitje.  ::)

Afbeelding
Of we gaan naar het park en zorg ik ervoor dat ze als laatste door een redelijk schone sloot een verplicht rondje moeten maken, dan is het 's avonds alleen nog een kwestie van takjes verwijeren en stofzuigen.

Na dit modderbad was er geen schoon slootje alleen deze smerige modderprutbende..... ze gingen dus zo zwart mee naar het vakantiehuisje waar ze direct het bad in zijn gegaan.
Door monster
#2915730
Water is leuk, modder nog leuker en van die vieze groene drab is als labrador het toppunt van geluk om in te rollen.
Naast de voordeur ligt standaard een stapel oude handdoeken en in de auto ook.
Door M@rina
#2915767
Ondanks de berg werk die ik er aan gehad heb om ze weer toonbaar te maken heb ik van die twee genoten hoor, ze hadden het prima naar hun zin.

Ik heb op mijn gemakkie staan filmen (en genieten), het kwaad was toch al geschied :biggrin2:
Door Martine-Tom
#2915773
Heerlijk! Zou willen dat Tom dat ook zou doen, sta nu als een debiel aan te moedigen als ie een keer een plas water tegenkomt, mag tot op heden niet echt baten  ::)
Levert wel leuke blikken op overgens als mensen zien dat je je hond aanmoedigd om IN de blubber te gaan ipv eruit te komen  :biggrin2:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door