Ze heeft de nagel van haar duimpje openliggen ofzo. Ik zie niet echt iets en het bloeden is gestopt. Ze is nu heel erg zielig en wil niet op het pootje staan. Arm kind. Toch wel een beetje een dramaqueen vrees ik.

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
hannabelgje schreef: Hmm ik weet het niet. Haar net opgehaald bij de oppas en ze kwam op drie pootjes naar me toe. Als ze dan even gelopen heeft gebruikt ze wel vier pootjes. Het teentje zelf doet duidelijk pijn. Ik twijfel, wel naar de da of niet?Kun je zien of het alleen de nagel is of ook de teen zelf? Hoe erg is de nagel beschadigd? Gewoon nagel af kan heel erg zeer doen. Hier wel eens gehad dat het maakte en pas weer normaal liep na aftrekken van de nagel. Mijn da doet dat gewoon zo met een tangetje of als alleen gescheurd met de schaar. Doe dat tegenwoordig dus zelf (wel goed blijven baden en ontsmetten). Ik ben geen fan van preventieve AB, maar ik twijfel niet lang als ik het ook een millimeter niet vertrouw, krijgen ze wel AB. Maar als ze erg maakt kan ook de teen zelf nog wat mee zijn. Lastig lastig. Dan maar je gevoel volgen ?
hannabelgje schreef: Ze doet het wat beter vandaag. Wel af en toe nog manken, maar ze is heel erg vrolijk. Ik ga het aankijken tot het weekend. Aan het pootje zelf nog steeds niks te zien.Fijn dat het beter gaat!