Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#2915006
Hoe heet de frisbee van dit merk?
En gooit deze een beetje goed?

We hebben er nu 1 van Ruffwear die is ook super maar na bijna 2 jaar bijna dagelijks gebruik, vooral op het strand en in zee raakt ie een beetje af (heb al een naadje weer genaaid en werkt nu nog steeds maar de binnenrand gaat wel stuk)
#2915455
Wat is dat toch altijd met duur hondenspeelgoed dat je dat dan gelijk tijdens de eerste wandeling kwijt raakt?
Ik was lekker aan het voetballen met Patsy langs de slootkant met een hele steile wal. Ik dacht nog, o ik moet hem niet in de sloot schieten. En prompt gebeurde dat natuurlijk.  :biggrin2: Daar dreef de bal midden in de sloot, steile hoge wal ik kon er niet bij. Dus ik Patsy aanmoedigen, apport...apport. Maar die durfde niet van die hoge wal af. Maar ja ik zag daar 30 euro in het water vallen dus ik bleef iedere poging aanmoedigen. En ja hoor daar ging ze, plons. Ik wilde haar nog de kant op helpen, maar nee ik doe het zelf!
Bal weer op de kant, schiet ik hem daarna voor de 2e keer in de sloot. Gelukkig kende Patsy nu geen vrees meer en dook gelijk het water in om de bal er weer uit te vissen. Knap kind! (en domme mamma  :biggrin2: )
#2915460
MarijeEnBoomer schreef: B zou de randjes eraf willen knagen....
Ik heb van die onverwoestbare tennisballen van Chuck it en die zijn opgewassen tegen B.
Ze kunnen het niet hebben als Sas er met haar auto overheen rijd.. Dan scheuren ze  ::)
;D ;D Ik zie dit nu pas. :whistle:
*Dorothea* schreef: Wat is dat toch altijd met duur hondenspeelgoed dat je dat dan gelijk tijdens de eerste wandeling kwijt raakt?
Ik was lekker aan het voetballen met Patsy langs de slootkant met een hele steile wal. Ik dacht nog, o ik moet hem niet in de sloot schieten. En prompt gebeurde dat natuurlijk.  :biggrin2: Daar dreef de bal midden in de sloot, steile hoge wal ik kon er niet bij. Dus ik Patsy aanmoedigen, apport...apport. Maar die durfde niet van die hoge wal af. Maar ja ik zag daar 30 euro in het water vallen dus ik bleef iedere poging aanmoedigen. En ja hoor daar ging ze, plons. Ik wilde haar nog de kant op helpen, maar nee ik doe het zelf!
Bal weer op de kant, schiet ik hem daarna voor de 2e keer in de sloot. Gelukkig kende Patsy nu geen vrees meer en dook gelijk het water in om de bal er weer uit te vissen. Knap kind! (en domme mamma  :biggrin2: )
;D ;D Briljant.
#2916301
Nelson maakt echt al het speelgoed binnen de kortste keren stuk. Behalve deze bal, en zijn fietsband.

De bal is echt favoriet. Hij kan hem goed vastpakken en hij valt bij ons toch wel in de klasse 'heel lang onverwoestbaar'. Hij heeft hem nu echt al een tijd en ravot er elke dag mee.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door